خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار چند دانشجو و طلبه بسیجی با مسوولان بانک ملی

نماینده‌های چند گروه بسیجی دانشجویی و طلاب دیروز سوم دی ماه‌ با مسوولان بانک ملی دیدار و گفت‌وگو کردند. یکی از این دانشجویان شرحی از این دیدار را به انصاف نیوز ارسال کرده است که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

 

« بررسی مسایل گروه ملی فولاد در دیدار مسوولان بانك ملی ایران و دانشجویان بسیجی

جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی به منظور پیگیری مسایل کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران (اهواز) در بانک ملی ایران حضور یافتند و با سعداله عیسی زاده مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی و جمعی از مدیران بانک  دیدار و گفت و گو  کردند.

مدیران بانک ملی در این نشست که در فضایی صمیمانه برگزار شد، با تقدیر از توجه دانشجویان و طلاب به موضوعات مهم كشوری ، ضمن بررسی وضعیت گروه ملی  فولاد، آخرین اقدامات بانک ملی ایران برای رفع مسایل این کارخانه ،افزایش بهره وری و سودآوری آن و نیز تامین حقوق حقه کارگران شریف آن را تشریح کردند.

روابط عمومی و مدیر حوزه ریاست بانک ملی آقای عیسی زاده اعلام نمودند:

از ابتدای زمان واگذاری گروه ملی فولاد به بانک ملی اقدامات ذیل صورت گرفته است:

۱. راه اندازی سه خط تولید که کاملاً متوقف بوده ،با تزریق حدود ۱۸۰میلیارد تومان ظرف مدت ۶ ماه

۲.در حال حاضر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان محصول آماده برای فروش میباشد که علاوه بر تامین حقوق معوقه کارگران ،امکان شارژ مجدد خطوط تولید را فراهم خواهد ساخت .

۳. مبلغ یکصدو چهل میلیارد تومان بابت حقوق معوقه و سایر فعالیت های کارخانه در چندماه اخیر به مجموعه تزریق گردیده است.

۴. تمام تلاش مجموعه بانک ملی در جهت رفاه کارگران می باشد حتی با شرایط سخت موجود در ماه های اخیر پاداش و عیدی در اعیاد غدیر و قربان نیز پرداخت گردیده است.

همچنین آقای عیسی زاده اعلام داشتند برای راه اندازی کامل خطوط تولید نیازمند مبالغ قابل توجهی هستیم  که مکاتبات لازم با نهادهای تصمیم گیرنده یعنی مجموعه های مختلف دولت صورت پذیرفته و در حال پیگیری و منتظر پاسخ هستیم.

گروه های  مطالبه گر طلاب و دانشجو از آقای عیسی زاده سوال کردند که چرا این موارد اطلاع رسانی و  شفاف سازی  نشده است؟

ایشان اعلام کردند این مطالب در سایت بانک ملی موجود میباشد ولی برخی رسانه ها در انتشار اخبار خوب برای مردم عزیزمان کم لطفی می نمایند و ما از همین جا از شما درخواست میکنیم که همانگونه که زبان گویای مردم برای مطالبه بحق شده اید، برای مجموعه بانک ملی نیز رسانه باشید .

یکی از نکات قابل توجه در این نشست که مدیریت روابط عمومی اعلام داشتند، سنگ اندازی عده معدودی است که در فضای کارگری نفوذ کرده و در قالب اعتراضات کارگری مانع ورود مواد اولیه تهیه شده و قابل تزریق به خطوط تولید میشوند که جادارد کارگران زحمت کش با درایت و بصیرت و بدون اعتنا به این معدود افراد فعالیت خود را با همت بیشتر در کارخانه ادامه دهند تا معشیت خود و خانواده اشان برای آینده ای بهتر تامین و تضمین گردد .

نمایندگان گروه های طلاب و دانشجو اعلام نمودند تا بهبود شرایط کارگران و کارخانه فولاد ایران به پیگیری و مطالبه گری خود ادامه خواهند داد که در این راستا  ظرف چند هفته آینده جهت پیگیری روند اقدامات انجام شده و وعده های داده شده به استان خوزستان مراجعه خواهند کرد و  مدیریت روابط عمومی از این پیشنهاد گروه های طلاب و دانشجو استقبال نموده وقول مساعدت و همکاری همه جانبه جهت روشنگری و شفافیت و پیگیری مطالبات را دادند .

در پایان جلسه آقای عیسی زاده اعلام داشتند بانک ملی ایران بانک همه مردم ایران و در خدمت مردم است . شایان ذکر است که طبق شنیده ها از کارگران زحمتکش مجموعه عظیم گروه ملی صنعتی فولاد ایران از سه خط تولید مذکور در حال حاضر:

کارخانه کوثر متوقف، کارخانه تیر آهن تا کنون شروع به فعالیت نکرده است و در حال حاضر فقط کارخانه لوله سازی در حال تولید می باشد.

همچنین هیچ گونه تلاشی از سمت بانک ملی جهت رفاه کارگران صورت نگرفته است و هیچ گونه پاداش و عیدی در اعیاد غدیر و قربان پرداخت نگردیده است.»

دیدار چند دانشجو و طلبه بسیجی با مسوولان بانک ملی دیدار چند دانشجو و طلبه بسیجی با مسوولان بانک ملی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا