خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تذکر نمایندگان به وزرای دولت سیزدهم

خبرگزاری ایسنا نوشت: ۲۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار حل مشکل سرعت پایین اینترنت شدند.

در جلسه نوبت عصر روز یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ صحن مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس به شرح زیر قرائت شد:

– تذکر شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر به وزیر صمت؛ ضرورت تسریع در تعیین تکلیف آیین نامه واردات خودرو.

– تذکر کمال حسین پور نماینده سردشت و پیرانشهر به وزیر نفت؛ ضرورت تسریع در اتمام طرح های گازرسانی به روستاهای پیرانشهر، سردشت و میرآباد.

– تذکر جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان به همراه ۲۸ نماینده به وزیر ارتباطات؛ ضرورت کمک به حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سکوهای اجتماعی داخلی.

– تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۲۵ نماینده به وزیر ارتباطات؛ لزوم حل مشکل سرعت پایین اینترنت.

– تذکر محمدحسن آصفری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص لزوم تسریع در بیمه کردن کارگران ساختمانی

– تذکر مهرداد گودرزوند چگینی به وزیر نیرو درخصوص لزوم رسیدگی جدی به فاضلاب شهرستان های لوشان، منجیل، رودبار در استان گیلان

– تذکر محمدعلی محسنی بندپی به وزیر نیرو درخصوص تسریع در تکمیل مجتمع آبرسانی چالوس، مرزن آباد، هچیرود و ۱۲۹ روستا، تذکر وی به وزیر نیرو درخصوص لزوم اقدام برای پیشگیری از بحران مخزن آب ۱۰ هزار مترمکعبی مرزن آباد

– تذکر رسول فرخی میکال به وزیر بهداشت درخصوص لزوم رسیدگی به بیمارستان های دولتی در استان گیلان

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم تسریع در انجام عملیات تعریض و دو بانده کردن زیرگذار پل طالقانی شاهین شهر به سمت شهرک صنعتی محمودآباد، تذکر وی به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص صدور دستورات لازم به نظام بانکی کشور در جهت پرداخت تسهیلات برای توسعه مسکن ملی در راستای ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن

– تذکر کمال حسین پور به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش درخصوص ضرورت برقراری خدمات رفاهی برای فرهنگیان همانند کارکنان سایر وزارتخانه ها، تذکر وی به رئیس جمهور درخصوص ضرورت افزایش و ترمیم حقوق کارگران متناسب با نرخ تورم

– تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی به همراه ۱۱ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت رسیدگی به افت رتبه شهرستان بندر انزلی در تولید محصولات آبزی پروری در سال های اخیر و لزوم بهبود زیرساخت های مربوط به آبزی پروری در این شهرستان، همچنین به همراه ۲۱ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم اجرای تبصره ۳ ماده ۲۹ و ۳۰ برنامه ششم در مورد محققین غیرهیات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برای برقراری عدالت در نظام پرداخت.

– تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری؛ لزوم توجه به مناطق گردشگری شهرستان رودبار.

– تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب به وزیر اقتصاد؛ لزوم افزایش نظارت بر بانک ها در زمینه جلوگیری از بنگاه داری و فریز کردن املاک بدون استفاده.

– تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به همراه ۱۱ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم جبران خسارات وارده به مزارع و باغات شهر مالوچه و روستاهای بخش دلبران شهرستان قروه ناشی از بارش تگرگ در بهار سال جاری.

– تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به همراه ۱۹ نماینده به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تعیین تکلیف ۶۴۰۰ معلم نخبه حوزوی قرارداد کار معین.

– تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم بازنگری در اصلاح شرایط آزمون استخدامی آموزگاری.

– تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۳۵ نماینده به وزیر نفت؛ لزوم برنامه ریزی در مورد گاز مصرفی در آستانه فصل سرما. همچنین به همراه ۳۱ نماینده به وزیر بهداشت؛ لزوم افزایش پوشش بیمه های پایه و تکمیلی برای درمان ناباروری و افزایش مراکز درمان دولتی. همچنین به همراه ۴۰ نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم مدیریت بازار اجاره مسکن و کنترل اجاره بها.

– تذکر روح الله حضرت پور نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش؛ ضرورت رفع کمبود معلم و کادر آموزشی در استان آذربایجان غربی. همچنین به وزیر آموزش و پرورش؛ ضرورت حل مشکل بیمه تکمیلی معلمان، همچنین به وزیر بهداشت؛ لزوم رسیدگی به کمبود دارو و افزایش قیمت آن در استان آذربایجان غربی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا