خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش برنی سندرز به حملات حزب دموکرات علیه او

سناتور برنی سندرز در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است که تشکیلات دموکرات‌ها از هم‌اکنون حملات تبلیغی علیه او را برای رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به منظور تضعیف دستور کار مترقی وی آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک برنی سندرز در اظهاراتی گفت: در حال حاضر یک گروه از دموکرات‌های وال استریت مشهور به گروه راه سوم در حال پیشبرد تبلیغاتی در ایالت‌های مقدماتی شامل آیو وا، نیو همپشایر، کارولینای جنوبی و نوادا هستند و اسم من را برده و ایده‌های ما نظیر پروژه بهداشت و درمان مدیکیر را مطرح کرده و می‌گویند همه آنها محکوم به شکست در ۲۰۲۰ هستند.

سندرز تاکید کرد: دستور ما باعث وحشت تشکیلات سیاسی و مالی این کشور شده است.

او خاطر نشان کرد: می‌داند که نخبگان سیاسی، مالی و رسانه‌ای آمریکا حجم هنگفتی پول برای مخالفت با کاندیداتوری او زمانی که او برای ۲۰۲۰ کاندیدای ریاست جمهوری شود صرف خواهند کرد.

با این حال سندرز ادامه داد، انتظار نداشته که حملات تبلیغی علیه او اینقدر زود و حتی قبل از این‌که او تمایلش برای کاندیداتوری را اعلام کند، آغاز شود.

گروه “راه سوم” که خود را یک اندیشکده ملی معرفی می‌کند حامی ایده‌های مدرن چپ میانه‌رو است. این گروه توسط مت بنت یک کارمند سابق دولت بیل کیلینتون پایه‌گذاری شده است.

اخیرا در یک نظرسنجی از سوی دانشگاه کوئینیپیاک که ۱۹ دسامبر انتشار یافت سندرز در رقابت با جوزف بایدن معاون رییس جمهور سابق آمریکا و در رقابت با لیست کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در جایگاه دوم قرار گرفت.

در این نظرسنجی سندرز ۴۴ درصد رای کسب کرده بود و ۷۴ درصد از رای‌ دهندگان حامی او دموکرات بودند.

بایدن نیز ۵۳ درصد رای به دست آورد که ۸۴ درصد از آن دموکرات بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا