خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بالاخره فیلم دانش آشتیانی پخش شد+تکمیلی

پس از حدس و گمانهایی که در مورد جلسه رای اعتماد دانش آشتیانی زده میشد امروز در این جلسه فیلمی از حضور دانش آشتیانی در تجمع اساتید دانشگاه امیر کبیر در زمان حوادث پس از انتخابات منتشر شد.

به گزارش انصاف نیوز، در جلسه امروز علیرضا زاکانی نماینده تهران در حین سخنرانی خود در مخالفت با احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم فیلمی را منتشر کرد که مدعی بود در آن دانش آشتیانی در تحصن اساتید دانشگاه امیر کبیر در اعتراض به انتخابات سال 88 حضور داشته است.
زاکانی گفت آشتیانی با وجود اینکه عضو هیات علمی دانشگاه امیر کبیر نبوده است در این تحصن حضور داشته است. زاکانی گفت به عقیده من آشتیانی از گردانندگان اصلی است.

++ تکمیلی

به گزارش خبرآنلاین، زاکانی درباره فیلمی که آن را پخش کرد گفت:

میلی منفرد را به خاطر حضور در تحصن رای ندادیم. آقای دانش از دانشگاه دیگری آمده به دانشگاه امیرکبیر. او نه تنها در این تحصن شرکت کرده بلکه از گردانندگان تحصن است. با دو نفر صحبت می کند. یکی از دستگیر شدگان  است. بعد از صحبت آقای دانش ایشان بلند شد و گفت که ما نه تنها تحصن می کنیم بلکه باید کاری کنیم که همه دانشگاه ها تحصن کنند. حضور دانش آشتیانی در بین شعار دهندگان که فیلم آن در زمان آقای میلی منفرد منتشر شد. چه کسانی در کنار ایشان بودند. آقای صدیقی ، معاون دانشجویی ، آقای غلامی که مدیر کل بورس است. هم آنچه که مطهری برای اعتراضات در مجلس قبل  گفتند گوشه ای از فتنه است. مسئله کاملا شفاف است، قانون شکنی ، تهمت زدن به نظام و همراهی با بیگانگان است. آقای رئیس جمهور با شرایطی که ایجاد شده ، نه تنور گرم می شود بلکه در جامعه آتشی روشن خواهد شد که همه جامعه را می سوزاند. به اعتقاد من آقای دانش از عناصر محوری است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا