خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس جشن کریسمس یک آقازاده در آمریکا!

وحید اشتری، عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه، در توییتر با به اشتراک گذاشتن عکسی از یک پست اینستاگرامی نوشت: «شب کریسمس دختر و داماد دکتر کی‌نژاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، که با بورسیه [ایران] برای تحصیل در مقطع دکترای معماری به سوئیس رفت و بعد شهروند رسمی آمریکا شد‌. پدران این‌ها، سال‌هاست سیاست‌گذار عالی فرهنگ و آموزش این کشورند و متولیان #انقلاب_فرهنگی».

به گزارش انصاف نیوز، صفحه‌ی مورد نظر او در اینستاگرام عمومی و باز است و هر کسی می‌تواند آن را مشاهده کند. عکس‌های صفحه‌ی او در چند سال اخیر به همین شکل است و تغییری در سبک زندگی این زوج در این سال‌ها دیده نمی‌شود.

در زیر توییت اشتری، یکی از مخاطبانش دو تصویر از اینترنت منتشر کرده است؛ یکی توضیح چند سال پیش درباره‌ی خانواده‌ی دکتر کی‌نژاد و دیگری تصویری از صفحه‌ی سلوی کی نژاد در دانشگاه.

پس از انتشار این تصویر و توضیح، کامنت‌های انتقادی زیادی در زیر پست‌های خانم کی‌نژاد نوشته شده اما او احتمالا به خاطر اختلاف ساعت ایران و آمریکا، هنوز به انتقادها واکنش نشان نداده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. …لقشون. بعد اگه دولت آمریکا به دلیلی بگیردشون وا اسلامی وا ایرانا سر میدن و به هزینه مردم و ایران و اسلام براشون خرج می‌کنند مرده شور هر چی خائن و مفت خوره
    مدیونین اگر این حرفامو منتشر نکنین من یکی از مردم درد کشیده هستم

    43
  2. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه «برگزاری جشن کریسمس در مهدکودک‌های چهارمحال و بختیاری» در سامانه فارس من خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است.

    جواد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از ارسال بخشنامه‌ای به مهدهای کودک چهارمحال و بختیاری مبنی بر عدم برگزاری جشن‌های فاقد ریشه ملی، مذهبی و دینی خبر داد و گفت: بر اساس این بخشنامه برگزاری جشن‌های میلادی مانند کریسمس در مهدهای کودک استان ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود.

    معاون امور اجتماعی بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخورد با مهدهای متخلف در این زمینه، افزود: بر اساس نوع تخلف با تشکیل کمیسیون ماده 26 برای مهدهای متخلف مجازاتی از جمله، تذکر، اخطار، کم کردن درجه و تعطیلی موقت و دائم در نظر گرفته می‌شود.

    10
    1
  3. من بورسیه ایران بودم علیرغم دعوتنامه رسمی یکی از دانشگاههای برتر آمریکا به کشورم برگشتم و با خیانت وزارت علوم و حمایت همین آقای کی نزاد از رفتار کاملا سیاسی وزارت، به مدت 2 سال بیکار بودم و علیرغم آنکه متعهد به خدمت در یک دانشگاه درجه 1 بودم الان در یک دانشگاه درجه 4 در شهری با جمعیتی کمتر از 80 هزار نفر ملزم به اشتغال و زندگی شدم.
    خدا لعنت کند کی نزادها رو و روحانی رو و کسانیکه که آگاهانه به روحانی رای دادند تا با زندگی امثال من بازی شود که فرزندانشان اینچنین به نظام و کشور خیانت می کنند. اینها همان بورسیه ها مشکل دار بودند ولی ما تاوانش را پس دادیم….
    این خانم در دانشگاه پدرش رتبه اول شد و بورسیه شد!!
    همه اقوام کی نژاد در دانشگاهش مشغول به کارند.. بعد زبانشان هم دراز است
    کاش کسی در این کشور پیدا میشد از پدر این خانم می پرسید با کدام وجدانت آن همه بلا سر نخبگان کشور آوردی؟ ایشان در جلسات بورسیه ها چنان از انقلاب و نظام حرف می زد که ما حتی تصور آنکه در یک کشور دیگر بمانیم را در ذهنمان تداعی نمی کردیم

    دریغا که با اعتماد مردم چه کردند…..

    42
    3
    1. این دفعه قرار بود با همین رای مردم بلا سر ملت بیارند تا شما اشتباه مردم رو لعنت کنی . بی فایده است یه بار به کام احمدی نژاد و دوستان و غیره به نام مردم. یه بار به کام روحانی و حومه و غیره به نام مردم و الی آخر. رای بدیم یا ندیم، به این یا اون، همینه ! وقتی هر کی مردم بخوان رو نمی تونن انتخاب کنن، مگه اینکه فلان شورا و بهمان و غیره بخوان، چه انتظاری هست ؟!

      16
      3
    2. آقا احسان یه طوری حرف از انتخاب مردم می زنین و همه تقصیرات رو می اندازین گردن مردم انگار در ایران انتخابات آزاد وجود داره، هر کس نامزد می شه باید از فیلتر … عبور کنه ،پس دیگه تقصیرات رو گردن مردم نیدازید

  4. تا وقتی یکی میتونه فتنه جدید پیش بینی کنه، یعنی اینا هست و هر کی هم اعتراض کنه، فتنه گره

    23
    2
  5. سلام سالها پیش وقتی میخواستم دانشگاه بروم و وقتی میخواستم استخدام شوم و حتی وقتی میخواستم کار کنم گزینش بدلیل اینکه یکی از بستگانم بعبارتی پسر عمه مادرم عضو قلان گروه بوده و یا دختر خاله پسر قلانت در خارج است مرا رد میکرد. حال میخواهم بدانم در خصو این آقازاده ها هم همین گونه خواهد بود؟!؟! یا اینکه این آقازاده ها دارند دوره مدیریت و رهبری می بینند و برای آینده کشور نربیت می شوند.؟؟؟؟1

    21
  6. آقای کی نژاد دست کم سیزده چهارده سال است که در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، نه تنها تفکیک جنسیتی کرده، بلکه حتی دانشگاه را زوج و فرد کرده است. روزهای زوج مخصوص خانمها و روزهای فرد مخصوص آقایان. یعنی دختر و پسر نه تنها همکلاس نیستند، بلکه اصلا همدیگر را نمی بینند و ایشان این کار را جزو افتخارات مدیریتی اش می داند و در جلسات مختلف به آن اشاره می کند. به کسانی هم که با تفکیک جنسیتی مخالفند انتقاد می کند!
    من کاری به حجاب داشتن یا نداشتن کسی ندارم. اما کسی که دختر خودش چنین پوششی در خارج از کشور دارد، قاعدتا باید جوانان را درک کند و طبیعتا نباید از ارتباط سالم و مباح و عادی جوانان نیز جلوگیری کند.
    بی دلیل نیست که ایشان سالهاست در عالی ترین سمتهای مدیرتی کشور حضور دارند، چون در جانماز آب کشیدن استادند.

    40
    1
  7. سلام.بخدای احدوواحد اینها و امثالهم بویی ازاسلام نبرده اند.تقاضای عاجزانه دارم این رفتارهای آقازاده ها و کی نژادها را به حساب اسلام ننویسید.اسلام واقعی علی بود که نان خالی غوت غالبش بود اگر فرمان ماشین ایراد دارد کل ماشین را زیر سوال نبریم.اگر مسئولی آقایی آقازاده ای ایراد دارد بحساب نظام و اسلام نگذاریم.خدالعنت کندهرکه را که درسایه اسلام خوردو خورد و خیانت کرد

    16
    21
  8. بابا این بندگان خدا همش فکر ما هستند تلویزون را نگاه نمی کنید نشون میده دیگه اینقدر این کشور امریکا پر از فقر و فلاکت و فساد هست اینا بچه هاشون را میفرستند اونور که سختی بکشند اونوقت جا برای بقیه مردم باز باشه که در این مملکت پر از ارامش و شادی و نشاط و ارزانی و وفور نعمت به راحتی زندگی کنند و لذت ببرند ، د نمیفهمید دیگه ،،،،،

    29
  9. چه جالب وقتی شنیدم ایشان دارند در بهترین دانشگاه سوییس دکترا می خوانند همش فکر می کردم چه طوری؟ چون این دانشگاه خیلی سخت پذیرش و بورس میده پس نگو از جیب بیت المال تشریف بردند!

    30
    3
    1. سهمشان از سفره انقلاب را برداشتند شما حرفی دارید؟ ربطی به شما داره؟ باباش در حال هدایت شماها به سمت سفره انقلابه، اشکال داره؟ چرا فقط موسسات بی خاصیت که شیر بودجه را گذاشتند تو جیبشون بخورند!

    2. فکر کردی دانشگاه فدرال سویس مثل دانشگاه های اینجا پولیه …؟ خوبه خودت هم میگی سخته پذیرش! لابد لیاقتشو داشته که پذیرش گرفته حسود.!

      12
      1. معلومه شما از سیستم دانشگاههای خارج کشور خبر نداری. برای مقطع دکترا پذیرش بشرط بورس (تامین هزینه از طرف یک موسسه علمی) هست معمولا. این بورس (پول تامین شده توسط یک موسسه علمی) رو یا همون دانشگاه خارجی میده یا دانشگاه ایران میده. بورس از طرف ایران برا مقطع دکترا اگر برا کسی فراهم باشه راحت دانشگاههای خارجی بهش پذیرش میدن.

  10. ایشان با پول بیت المال و بورسیه غیر قانونی تشریف بردند سوییس، یکی از گرانترین کشورها برای تحصیل. در دوره تحصیل به دلیل ضعف علمی از دانشگاه اخراج شدند. پدر محترمشان در دانشگاه هنر اسلامی تبریز نامه عدم نیاز برایشان صادر کرد تا وثیقه سپرده شده آزاد شود و در نتیجه پول بیت المال به باد رفت. عین همین مسئله برای همسر ایشان قبلا در دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی اتفاق افتاد که علیرغم عدم کفایت علمی از طریق ارتباط پدر همسر با رییس وقت دانشگاه شهید بهشتی، بصورت غیرقانونی و سفارشی وارد دوره دکتری شدند و در نهایت بدلیل ضعف علمی از دروه دکتری اخراج شدند. یک قلم از هزینه‌های فراوان برای ایشان در دوره ناتمام دکتری، هزینه رفت و آمد هفتگی ایشان بین تهران و تبریز با هواپیما به هزینه دانشگاه هنر اسلامی تبریز بود. پس از اخراج ایشان هم هبچ کس نپرسید این هزینه‌ها از بیت المال چگونه جبران خواهد شد. این زن و شوهر در آمریکا علیرغم تلاش‌های فراوان برای پیدا کردن کار، بدلیل عدم توانمندی حرفه‌ای بیکار هستند و چگونگی تامین هزینه‌های زندگی ایشان در آمریکا خود یک علامت سوال بزرگ است.

  11. شاه رو از كشور انداختيم بيرون چون زير سلطه مستعمره بود
    حالا شما بچه هاتونو ميفرستيد همون كشور هاي استعمارگر؟؟؟؟؟
    اخبار تلوزيون هم واكنشي نشون نميده الكي ميخاد بگه ما مخالف دولتيم
    در مملكتي كه غرش شيران گذشت و رفت
    اين عوعو سگان شما نيز بگذرد
    اين عوعو سگان شما نيز بگذرد

    28
  12. برینیم توسر همشون مفت خورها:

    اسهال تمام مردم زجر کشیده کشورم بر سر این مفت خورها:)))))))))))))))))
    یکی از دل خونان!!!!!!!

    17
    3
  13. مرده شور هر چی مفت خور […] رو ببرند
    چقد ما بدبختیم که باید حسرت این […] بخوریم

    یکی از خونین دلان

    17
    1
  14. متاسفانه دکتر کی نژاد نه تنها در اعطای بورس به دخترش بلکه در طول تحصیل هم استثتنائات زیادی رو به دانشجویان متحمل میشد! سفرهای دانشجویی دختر ایشون با پوبل بیت المال با هواپیما و سایر بچه ها با اتوبوس بود!!! این کمترین کاریه که شخصی با استفاده ازهزینه دولتی میوتونست به نفع اقوامش استفاده نکنه!!!!
    ولی مگه فرقی هم داره! این همه فساد توی این کشور لو رفت چه اتفاقی افتاد؟ کسی از سمتش استفا داد؟!! مطمئن باشین به دخترش میگه نگران نباش یک تبی داره و میخوابه!!! تو آمریکا راحت زندگی کن! و بچه ات و بزرگ کن و آینده ایران ناپایداره بر نگرد که من هم یک روزی میام!

  15. این کلمه نفرت انگیز اقا زاده را به کار نبرید که معادل است با احساس عمیق حقارت یعنی بقیه مردم برده زاده هستند و عده ای از نژاد برتر این همان کلماتی است که رعیت فرو مایه در توصیف اربابان و فرومایه گان پایین شهری در تعریف بالاشهری ها به کار می برند ونشان از حقارت گوینده دارد

  16. هر کی پول خلاف گرفته از حلقومش بکشند بیرون، وزارت علوم هم بیاد صدا و سیما پاسخگو باشه….مشنگ بی خاصیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا