خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آبرسانی پایدار در سیستان و بلوچستان به روستاهای کم برخوردار

/ سرویس بازار /

حفر چاه، تهیه و نصب دستگاه تصفیه آب و تجهیزات آب شیرین کن و ساخت زیر بنا‌های لازم پروژه، آب آشامیدنی سالم شبانه روزی خانوار‌های روستای کنت و کلوگانن شهرستان سیب و سوران در سیستان و بلوچستان به همت خیریه نیک گامان فراهم شده است.

اشکان تقی پور عضو “هیئت مدیره مجمع خیرین کشور” و مدیر عامل “موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید” در این باره گفت: موسسه خیریه نیک گامان در بخش پروژه‌های آبرسانی خود با همراهی و مشاوره‌ی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور و آبفای استان، تا کنون پروژه‌های آبرسانی مختلفی را در سه قالب مختلف به شکل مستقل به اجرا رساند، از این رو در روستای ریگجهی حفر چاه به اتمام رسیده است و انجام لوله کشی ۳۴۰۰ متری در این روستا برای دستیابی جمعیت فراوان روستا به آب آشامیدنی و استفاده اهالی به شکل شبانه‌روزی نیز از آب سالم در مراحل پایانی است و تهیه و توزیع ۱۳۰ مخزن سه لایه‌ی استاندارد ۱۰۰۰ لیتری نیز در شهرستان کنارک دیگر پروژه‌ی آبرسانی موسسه خیریه نیک گامان جمشید در سال ۱۴۰۰ بود که به پایان رسیده است.

او افزود: این پروژه‌های بزرگ و ماندگار در کنار بیش از ۸۰ پروژه‌ی بزرگ کنونیِ دیگرِ موسسه نیک گامان در حوزه‌های “سلامت، آسایش و آموزشِ” هم‌میهنان کم‌برخوردار با تکیه ویژه بر مددجویان عزیز کودک و نوجوان بهزیستی کشور و عزیزان کم‌برخوردار آسیب دیده از حوادث طبیعی و بیماری مانند سیل و بحران کرونا و همچنین مدرسه سازی و مدرسه یاری‌های های گسترده در جای جای ایران اسلامی انجام شده و در حال انجام است.

“چهره ماندگار مدرسه سازی کشور” در سال ۱۳۹۹ و “معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور” حضور بهنگام و هماهنگِ خیرین، موسسات خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌های مردمی و جهادی را منطبق بر برنامه، تخصص و تعهد با تسهیلگری، همراهی و نظارت نهاد‌های متولی دولتی را راه حل بسیاری از مشکلات جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عملی خوب وپسندیده است ولی اگر به سایر مناطق هم توجه شود خیلی بهتر خواهد شد درروستای ما(روستای جنگل در شهرستان راسک بامشکل آب مواجه هستیم چاه آب افتاده ولوله زدن از اون طرف رودخونه آب میارن که هر لحظه ممکنه سیل بیاد ولوله ها را با خودش ببره لطفا همکاری بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا