خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مدیر عامل شرکت هفت تپه متواری نـیست»

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان می‌گوید مدیر عامل شرکت هفت تپه متواری نیست.

حسینی پویا در گفت‌وگو با ایسنا با تکذیب خبر منتشره درباره متواری شدن مدیر عامل شرکت هفت تپه اظهار، کرد: نامبرده متواری نیست و در جلسات کار گروه زیر مجموعه شورای تامین که به منظور بررسی و مشکلات هفت تپه تشکیل می‌شود؛ در دادستانی مرکز استان خوزستان حضور مستمر دارد.

وی گفت: مدیر عامل شرکت هفت تپه در خصوص حل مشکلات کارگران و پرداخت حقوق معوقه آن‌ها و همچنین تامین منابع مالی برای تعمیر و تجهیز کارخانه تعامل خوبی دارد و قول مساعد داده است طی چند روز آینده یک ماه معوقه دیگر کارگران را پرداخت نماید تا کارگران با دل گرمی و روحیه مضاعف فصل برداشت نیشکر را از مزارع شروع نمایند.

دادستان اهواز اظهار کرد: همچنین جلساتی به منظور حل مشکلات تعدادی از بازنشستگان تشکیل شده است که نتیجه آن متعاقبا به اطلاع کارگران بازنشسته خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه آرامش در شرکت حکم فرماست و کارگران با همدلی مشغول کار هستند افزود: در صورت مساعد بودن هوا برداشت نیشکر از مزارع از هفته آینده شروع می‌شود.

دادستان اهواز همچنین گفت: هفته آینده با تشکیل جلسه کارگروهی در دادستانی در خصوص مشکل نی‌بران و بازنشستگان بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا