خرید تور تابستان ایران بوم گردی

به شعور مردم احترام بگذارید

کامبیز نوروزی، حقوقدان در یادداشتی تلگرامی با عنوان “به شعور مردم احترام بگذارید” نوشت:

“دستفروشی که واقعا نیازمند است خود را آتش نمی‌زند؛ قطعا اعضای مافیا به صورت هماهنگ ‌شده خود را آتش می‌زنند، این افراد این کار را می‌کنند تا شهرداری را به عقب‌نشینی وادارند… افرادی که … خود را آتش می‌زنند، عضو مافیایی هستند که می‌خواهند ما را به عقب برانند و ما هرگز با این افراد کنار نخواهیم آمد.”- ایلنا

این جمله های حیرت انگیز را کسی به نام حمیدرضا تحصیلی گفته است که مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ، وابسته به شهرداری تهران است .

اگر طرز سخن یا طرز کار کردن نمی دانید لااقل خلایق را نادان فرض نکنید . این چه سخنان سخیف و نامعقولی است ؟ یعنی یک دست فروش که خود را آتش می زند و می سوزاند ، آدمی نیازمند نیست . لابد مشکلی ندارد و فقط برای سرخوشی و تفریحات سالم خودش را به آتش می کشد ؟ خودش را آتش می زند که شهرداری را خراب کند . شگفتا!

یا یک عده ای به قول این آقای مدیرعامل عضو یک باند مافیایی شده اند و وظیفه آنها این است که “خودسوزی ” کنند . چنین ادعایی از کدام عقل سلیم می تواند تراوش کند ؟

آقایانی که مصادر قدرت را با تمام امتیازاتش سرسختانه اشغال کرده اید ! اندکی به شعور مردم احترام بگذارید . توهم نکنید حالا که مقام و منصبی را اشغال کرده اید ، حق دارید هرچه خواستید بگوئید و مردم هم ساده لوحانی هستند فاقد بهرۀ هوشی و باور می کنند .

چه سند و مدرکی در اختیار این شخص است که چنین ادعای بی پایه ای را مطرح می کند ؟

کسی که چنین حرفهایی می زند اگر کمترین اهمیتی به اخلاق می داد و یا کمترین ارزشی برای حقوق انسانها و حق کرامت انسانی مردم و ابتدایی ترین حقوق ملت قائل بود ، لااقل مدرکی ، دلیلی ، سندی ، چیزی برای حرفش می آورد نه آنکه همه را با یک چوب براند و قربانیان یک مدیریت شهری بی کفایت و یک اقتصاد فاسد را به شکلی توهین آمیز افراد بی نیازی اعلام کند که اعضای یک مافیا هستند که بصورت همآهنگ شده خود را می سوزانند .

در میان این همه سخنان بی اساس و بی دلیل و مدرک که این ایام گفته می شود و شعور مردم را نشانه می رود ، این حرفهای مدیرعامل شرکت ساماندهی در صدر می نشیند .

این فرد با کدام معیار مدیرعامل این شرکت شده است ؟ آیا اصلاً گویندۀ این جملات صلاحیت آن را دارد که یک مدیر باقی بماند؟ کسی در شهرداری تهران و شورای شهر تهران هست که این فرد را مؤاخذه و تنبیه کند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا