خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر سرپرست وزارت بهداشت درباره‌ی طرح تحول سلامت

‘سعید نمکی’ سرپرست وزارت بهداشت ضمن تشکر از زحمات  سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، گفت: مردم نگران نباشند و بدانند که طرح تحول سلامت که طرح دولت روحانی است، با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد و منابع مناسب‌تری برایش تخصیص خواهیم داد.

دکتر سعید نمکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، طرح وزیر خاصی نیست، بلکه طرح دولت روحانی است، گفت: بنابراین از تکالیف اصلی ما در دولت، حمایت بی‌دریغ از طرح تحول نظام سلامت است. در عین حال از زحمات فراوان آقای دکتر هاشمی در این طرح تشکر می‌کنیم و انشاءالله با قدرت بیشتری طرح تحول را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه کاهش هزینه‌های کمرشکن درمان در افراد آسیب‌پذیر از نقاط قوت طرح تحول بوده و منابع بیشتری را هم برای آن تخصیص خواهیم داد، افزود: قطعا با رابطه‌ای که با دوستان‌مان در سازمان برنامه و بودجه و همکاران وزارت بهداشت داریم، امیدواریم بتوانیم در تخصیص منابع مناسب، تلاش کنیم.

نمکی تاکید کرد: ضمن اینکه برای سال ۱۳۹۸ بودجه‌ای که دوستان با همه مضیقه‌های کشور برای وزارت بهداشت گذاشته‌اند، بودجه‌ای است که پاسخگوی حداقل نیازهای مجموعه خواهد بود.

سرپرست وزارت بهداشت همچنین گفت: ما مشکل عمده‌ای را نمی‌بینیم. اگر هم مشکلی باشد با همراهی دوستان حل می‌شود. مردم نگران نباشند و بدانند که طرح تحول نظام سلامت که طرح دولت آقای دکتر روحانی است، با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد و منابع مناسب‌تری برایش تخصیص خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور امروز با قدردانی از خدمات دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی دولت‌های یازدهم و دوازدهم؛ بویژه در اجرا و پیشبرد طرح تحول سلامت، استعفای وی را پذیرفت و دکتر “سعید نمکی” را به عنوان سرپرست جدید این وزارتخانه منصوب کرد.

لازم به ذکر است که دکتر سعید نمکی، ‌معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، مدیر گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. وی نزدیک به ۲۸ سال قبل معاون بهداشتی وزیر بهداشت بوده است.

نمکی همچنین سابقه ریاست دانشگاه کاشان حوالی سال‌های ٦٦ تا ٧٠ را هم در کارنامه‌اش دارد و بین سال‌های ۹۴ تا ۹۶ معاون امور اجتماعی سازمان مدیریت بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا