خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی معاون امور جوانان وزارت ورزش به صداوسیما درباره‌ی “خارج از دید۲”

محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از پخش مستند خارج از دید۲ در صدا و سیما که در آن تفکیکی بین فعالیت‌های داوطلبانه تشکل‌های مردم‌نهاد از موسسات برانداز، قائل نشده بودند، انتقاد کرد و از تذکر کتبی این معاونت به صدا و سیما خبر داد.

تندگویان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هفته گذشته برنامه‌ای از شبکه سوم سیما در راستای سلسله برنامه‌های این سازمان پخش شد که با انتقاداتی از سوی سازمان‌های مردم نهاد همراه شد، گفت: مشکل اصلی برنامه این بود که بین فعالیت‌های داوطلبانه سازمان‌های مردم‌نهاد داخل کشور و فعالیت‌هایی در راستای براندازی از سوی برخی سازمان‌هایی که خارج از کشور هدایت می‌شوند، تفکیکی قائل نشده بود.

وی با بیان اینکه این دست فعالیت‌ها با معرفی فردی معلوم‌الحال همراه شده بود، اظهار کرد: در این برنامه هیچ تفکیکی بین سازمان‌های مردم نهاد که امروزه در حال خدمت هستند، کار داوطلبانه انجام می‌دهند و حتی به فعالیت‌های جهادی می‌پردازند و {دیگران} ، قائل نشده بودند. در این برنامه این گونه القا می‌شد که هر فعالیت مردم‌نهادی، در راستای براندازی است.

تندگویان با اشاره به اینکه این برنامه مورد نظر، مورد اعتراض اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان قرار گرفته است، اظهار کرد: تمام سازمان‌های مردم نهاد در کشور از سوی نهادهای رسمی و دولتی مثل وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی و…مجوز کسب کرده‌اند.

معاون امور جوانان در ادامه به مطرح شدن این موضوع در شورای اجتماعی وزارت کشور هم اشاره کرد و گفت: سایر اعضای شورای اجتماعی کشور نیز نسبت به این برنامه معترض بودند و قرار شد تا این مسئله به شکل مکتوب به صدا و سیما تذکر داده شود.

نامه‌ی معاون امور جوانان وزارت ورزش به صداوسیما درباره‌ی "خارج از دید۲"

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا