خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اصولگرایان با حوزه یا بر حوزه؟

در حالی که حسن رحیم‌پور ازغذی یکی از لیدرهای جریان اصولگرا، در حال نقدهایی به حوزه‌های علمیه است، سید‌یاسر جبرائیلی دیگر فعال اصولگرا، در حمایت از بودجه حوزه ها، به نقد محسن صفایی، فعال اصلاح طلب در این باره حمله کرد.

به گزارش انصاف نیوز، جبرائیلی در یادداشتی با عنوان «این دیگر جهالت نیست، خباثت سیاسی است» در تلگرام خود نوشت:

«آقای صفایی فراهایی از مجرمان و محکومان فتنه ۸۸ و فعال سیاسی لیبرال گفته است: “شفافیت یعنی بررسی کنیم کدام نیاز واجب تر است. چرا باید بودجه سازمان دارو و غذا ۳۳ میلیارد تومان و بودجه نوسازی مدارس با این همه مشکلات ۱۱ میلیارد تومان باشد اما بودجه مرکز خدمات حوزه ۶۰۹ میلیارد تومان، جامعه المصطفی ۳۰۰ میلیارد تومان و حق بیمه طلاب غیرشاغل ۲۹۰ میلیارد تومان باشد؟”

چند روزی است جریان لیبرال با سوء استفاده از کم‌اطلاعی عموم درباره جزئیات بودجه و وظایف دستگاه‌ها، این خط تبلیغی را علیه نهادهای فرهنگی کشور کلید زده‌اند. اگر کسی از ماهیت و وظایف سازمان غذا و دارو بی‌خبر باشد، بلاتردید تصور خواهد کرد که برای تهیه غذا و داروی کشور در سال ۹۸ صرفا ۳۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است! برای اینکه بدانیم عددی که جناب صفایی برای تهیه غذا و داروی کشور فرض کرده چقدر پرت است، کافی است خبر داشته باشیم سالانه بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان فقط بابت خرید تضمینی گندم از کشاورزان پرداخت می‌شود.

وظایف سازمان غذا و دارو در حوزه تدوین و ارائه سیاست‌ها، برنامه‌ها و خط‌مشی‌های دارویی-غذایی است. در موارد ضروری و استثنایی نیز، به عنوان زنجیره تامین دارو عمل کرده و هزینه را از مصرف‌کننده دریافت می‌کند.

حقیقتا نمی‌توانم تصور کنم که این سخنان آقای صفایی فراهانی از روی جهالت است. سابقه این جماعت در کینه‌توزی نسبت به اسلام و ائمه اطهار کاملا روشن است و اگر فرصت بیابند، همان کاری را با روحانیت می‌کنند که محمدرضا پهلوی دوم فروردین ۴۲ در فیضیه انجام داد. اما باز نیت‌خوانی نمی‌کنیم و بهتان نمی‌زنیم. می‌گوئیم “اگر صفایی فراهانی عذرخواهی نکرد و سخن خود را پس نگرفت”، این لجن‌پراکنی از روی جهالت نبوده، از روی دنائت و خباثت سیاسی بوده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خب واقعا چرا باید بودجه اونطوری باشه ؟ و به موضوعات مهمتر مثل فقر عمومی حاضر (طبق رقم خط فقر اعلامی رسمی) و به داخل کشور، اختصاص داده نشه ؟

  2. خباثت وخیانت دراین لجن پراکنی ووهم گویی این عنصرموج میزند….. خریدگندم را به تهیه دارو جمع میزند..وانگهی نتیجه چنین هزینه هایی چه بوده که بازهم به اسلام وائمه اطهار می چسبانندش ……اعتراض مراجع به گفته های استاد ومقتدای سیاسی عقیدتی شان فاقداهمیت وارزش است ولی ایراد به هزینه های طلاب …شانیت خباثت وخیانت است …..

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا