خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قول رییس صداوسیما برای ممنوع‌التصویری زائری!

یک نماینده مجلس می‌گوید: بنا بر قول رئیس سازمان صداوسیما مقرر شد از حضور محمدرضا زائری در برنامه‌های صدا و سیما ممانعت به عمل آید.

فارس نوشت: رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:

ما در این جلسه به مدیران صدا و سیما گفتیم اگر موضوع و مشکلاتی مانند نماینده سراوان پیش بیاید،‌ نباید به کلیت مجلس تعمیم داده شود و این جایگاه را تخریب کند.

همچنین این مطلب مطرح شد که فردی که از سر عصبانیت و به یکباره کلامی مبنی بر اینکه شرم بر مجلسی باد که… می‌گوید، طبیعتا در رسانه‌ها حضور چنین افراد و اشخاص ممکن است مشکل‌آفرین باشد.

بنا بر قول رئیس سازمان صدا و سیما مقرر شد از حضور محمدرضا زائری در برنامه‌های صدا و سیما ممانعت به عمل آید.

مطمئن باشید هر برنامه‌ای که منجر به آسیب به سطوح نظام و اعتماد عمومی مردم شده و تخریب چهره‌های خدوم نظام جمهوری اسلامی را تخریب کند حتما آن مجریان هم به حاشیه رانده خواهند شد.

منتظر باشید که در این خصوص اخباری شنیده خواهد شد، چرا که ما در این رابطه قول‌هایی از آقای علی عسکری گرفته‌ایم و باید دید که اقدامات آقای عسکری چه خواهد شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خیلی تعجب نکنید ##!! این حق تلویزیون اجاره ای است چون تلویزیون اجاره ی جریان و افراد خاصیه !!!

  2. پس فکر کنم این بابا برنامه مناظره انتخاباتی 96 رو ندیده. چون همه مون از زبان افراد واجد صلاحیت به تایید رسیده، درباره همه شون چیزهایی شنیدیم که به هر چی باید و نباید، آسیب زد و یکیش هم اعتماد به مسئولان بالکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا