خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا سانسور آیت الله شبیری جدی است؟

یک خبرنگار می‌گوید که بعد از نامه‌ی آیت الله محمد یزدی به آیت الله العظمی شبیری زنجانی هیچ یک از چهره‌های مهم و مسوول به غیر از علی لاریجانی با این مرجع تقلید ملاقات نداشته است.

به گزارش انصاف نیوز، وی می‌گوید که خبر ملاقات لاریجانی هم به صورت معمول منتشر نشده؛ به ویژه صداوسیما خبر این ملاقات را سانسور کرده است.

علی تراب در 28 آذر ماه در توییتر نوشت: «پس از نامه‌ی اعتراضی آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی درباره‌ی دیدار با خاتمی، شخصیت‌ها و چهره‌ها در سفر به قم با این مرجع دیدار نمی‌کنند».

او 6 دیماه هم توییت کرد: «صداوسیما دیدار لاریجانی رییس مجلس با آیت الله شبیری زنجانی را سانسور کرد».

در طول این مدت، وزرای خارجه و اقتصاد برای دیدار با مراجع به قم رفته بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بهتر . چون به فر مایش پیامبر فقیهان فقط مادامی امینان پیامبرانند که در دنیا وارد نشده باشند (الفقهاء امناء الرسل ما لم یدخلوا فی الدنیا) : پس از ایشان می شود به واقع احکام دین را خواست.

  2. بنابر احادیث نبوی : بدترین علما آنانند که دنباله رو و به دنبال قدرتمندان باشند و بهترین علما آنانند که حاکمان به دنبال آنان و دنباله رو آنها باشند.. پس خدا را شکر که ایشان جزء دسته اول نیستند.

  3. تفاوت برخورد علمای طراز اول همچون آیات سیستانی، جوادی آملی و … با برخورد افراد دارای پست و مقام، نشان دهنده فاصله ایجاد شده بین مقامات و عملکرد آنها با معیارهای دین است

  4. کدام سانسور ، این هم مانند شایعه حصر آیات عظام منتظری و شریعتمداری و روحانی شایعه ضد انقلاب است !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا