خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست احمدی نژاد برای تجمع 30 دی در میدان انقلاب

نه سال پس از درخواست میرحسین موسوی از وزارت کشور احمدی نژاد برای تجمع 25 خرداد 88 که بی پاسخ ماند، حالا محمود احمدی نژاد برای تجمعی اعتراضی در میدان انقلاب در روز یکشنبه 30 دی ماه از وزارت کشور روحانی مجوز درخواست کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود خبر داده است که «با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر کشور با استناد به اصل 27 قانون اساسی، بار دیگر خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع مردمی در اعتراض به سیاست ها و عملکردهای مقامات مسئول و نحوه اداره کشور از سوی قوای مختلف شد».

کانال تلگرامی او نوشته است: «دکتر احمدی نژاد با اشاره به بهانه جویی های وزیر کشور  برای ممانعت از اعمال این حق مسلم و قانونی تاکید کرده است که این رفتار آشکارا جرم و موجب سلب مشروعیت از وزیر کشور است و در آینده ای نه چندان دور به آن رسیدگی خواهد شد. متن این نامه که تاریخ تجمع را سی ام دی ماه و مکان آن را میدان انقلاب تهران اعلام کرده است به زودی منتشر می شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با این تفاوت که در خواست تظاهرات اقای میر حسین موسوی و اقای کروبی در ان زمان در سایت خودشان منتشر نشد چون موافقتی اعلام نشده بود ولی مطابق با خبر شما در خواست اقای احمدی نژاد توسط پایگاه خودش اعلام عمومی شد .در ان زمان درخواست میر حسین موسوی و اقای کروبی توسط یکی از سایتهای حامی احمدی نژد اعلان عمومی شد و این دامی از سوی خودشان برای ابداع حصر و دردسر چند ساله نظام بود .

  2. تمام بیچارگیهای این ملت از زمان احمدی نژاد و احمدی نژادی ها اوج گرفت و فراوانی این گرفتاریها برای مردم باعث نفرت آنها از قوم احمدی نژادیهاست .
    نفاق و دروغگویی و اخلال در نظم عمومی کشور از خصوصیات ذاتی این انسان متحجر دیوانه است مانده ام چرا با اوبرخورد نمی شود .

  3. شماها یا نمی فهمید یا خودتان‌را می زنید به نفهمیدن، مرتضی تمدن استاندار وقت تهران گفت یک نامه داده بودند بدون اینکه هیچ شماره و ثبت دبیر خانه و .. داشته باشد نامه درخواست باید بصورت رسمی فرستاده می شد، اگر همچین درخواستی فرستاده بودند و بعد ما رد کردیم نامه درخواست شان را منتشر کنند که کسی هم از طرف موسوی چیزی منتشر نکرد. این یعنی شماها با اغراص سیاسی مطلب می نویسید. اسم خودتان را به جای انصاف نیوز بگذارید اغراض نیوز.

    1. این حق احمدی نژادوحواریون وی است….نادره ای از نوادردوران معجزه هزاره سوم برکشیده شده براساس رویاهای صادقه و و و و و …..اوجعبه سیاه است…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا