خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نخجوانی بازداشت است

«رضا عاصم نخجوانی» مدیرعامل بزرگترین زیرمجموعه‌ی صندوق ذخیره فرهنگیان، در بند 209 اوین به‌سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، آقای نخجوانی که از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شده، از 10 روز پیش در زندان اوین است.

جوابیه درباره‌ی خبر بازداشت نخجوانی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مدیر محترم انصاف نیوز! صرف نظر از صحت و سقم بازداشت آقای نخجوانی، لازم است در راستای انجام دقیق رسالت مطبوعاتی خویش فحوای خبر را بصورت کامل منتشر می‌کردید. چون بازداشت آقای نخجوانی ارتباطی به مدیریت ایشان بر شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان نداشته و ندارد. بلکه ایشان مشغول مبارزه بی‌بدیل با وابستگان زر و زور و ژن‌های خوب که به نظر پدرشان سال‌ها یکی از روسای قوا بوده و دست آنها را از غارت اموال شرکت پتروشیمی جم کوتاه کرده. علیهذا امید در انجام احسن وظیفه خویش بجای تخریب و ترور شخصیت نخجوانی در خصوص مباشرین و معاوین منتفع از آن خوان نعمت که آقای نخجوانی استخوان لای گلویشان بود هم می‌نوشتید. تا سیه روی می‌شد هرکه در آن غش می‌بود

    17
    2
  2. این اقای چه کسی هست و به چه دلیل و چطور هم تونسته

    1 – مدیرعاملی شرکت‌های ایران خودرو دیزل ،
    2 – گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران،
    3 – سرمایه‌گذاری بانک پارسیان،
    4 -سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری
    5- عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های پتروشیمی جم
    6- سازه‌گستر سایپا نام برد.

    لطفا بیشتر معرفی بشه که بدونیم اگر ادم خوبی هست و در دوران کاریش مفید بوده و فسادی نداشته ازش حمایت کنیم و اگر غیر از این بوده بیشتر بشناسیم ایشون رو و مطمعنا بازداشت ایشون دلیلی داشته ؟

    1
    1
  3. زمانی که داشتم از محل کار سابقم خداحافظی میکردم و میخواستم با فکر پیشرفت بیشتر وارد یه محیط دولتی بشم مدیرم یه چیزی بهم گفت و ازم خواست آویزه گوشم کنم و اون این بود که تو جامعه ما اگر بخوایم آدم درستی باشیم و به جامعه خدمت کنیم در نهایت میشیم کسی مثل آقای نخجوانی که بهمون رحم نمیکنن.
    با این حال آرزوی ماست مثل ایشون بودن و ایشون نمونه یک فرد دلسوز و پر تلاش و به معنای واقعی کلمه صاحب تخصص و علم لازم در حیطه های فعالیتیشون هستن.
    ای کاش امثال ایشون بر ادارات این مملکت مدیریت میکردن تا از این وضعیت رها میشدیم.

  4. باسلام ، آقای نخجوانی یکی از خدمتگزاران و ودرستکارترین افرادی است که تا کنون با آنها مواجه شده ام، با ایشان از ابتدای خدمت در یکی از شرکت‌های دولتی آشنا شدم ، کاش افراد کثیری امثال ایشان سکان اداره کشور رو در دست داشتند ، ولی در هر مجموعه ای اگر خطا رخ دهد متاسفانه افراد درستکار را سپر بلای خود می‌کنند که در مورد ایشان هم این اتقاق افتاده است، امیدوارم در هر سنگرخدمتی هست موفق باشد.

  5. دریکی از ادارات دولتی سال ۱۳۷۰ استخدام شدم ورئیس اداره مربوطه آقای رضا عاصم نخجوانی بود.
    اداره فوق یکی از پرپول ترین اداره بود که بامزایده وفروش لوازم از رده خارج درسطح کشور را داشت تمام مزایده ها بدون کوچکترین شک وشبهه انجام می شد
    جناب نخجوانی در چندسالی که خدمت ایشون بودم درستکارترین وقویترین مدیر بودن.درتمام مزایده ها حتی یک ریال از کسی دریافت نشد.
    اگه ۸۰درصد روسا ومدیرانایران مث آقای نخجوانی بودن .ایران ژاپن را پشت سر گداشته بود . هرکجا تشریف دارند خداوند حافظ ونگهبان ایشان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا