خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زندگی به سبک شیائومی با بهترین محصولات شیائومی

رپورتاژ آگهی

شما کدام‌یک از محصولات شیائومی را استفاده می‌کنید؟ روزهایی که برند شیائومی کار خود را برای ساخت و تولید محصولات هوشمند آغاز کرد، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که این نام بتواند به‌سرعت در تمام جهان به شهرت برسد و محبوبیت زیادی در برخی کشورها کسب کند. حتی زمانی که نام این شرکت را در کنار برندهای مطرحی مانند اپل و سامسونگ قرار می‌دهید، به‌خوبی متوجه می‌شوید که شیائومی چقدر جوان است. برندی که کار خود را از سال 2010 آغاز کرد و در همین مدت کوتاه با کمک کهنه‌ سواران خود توانست قسمت زیادی از بازار جهان را به دست بگیرد.

امروزه در بسیاری از کشورهای جهان نام برند شیائومی و محصولات مختلفش کاملا شناخته شده است. برندی که در تولید کالاهای دیجیتال و غیر دیجیتال فعال است و به دلیل کیفیت خوب در ساخت و قیمت مقرون به‌صرفه و اقتصادی خود، گزینه ایده آلی برای بیشتر مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود. در عین حال این برند تولیدات خود را به حوزه گوشی هوشمند محدود نکرده تا بتواند نیازهای افراد بیشتری را پاسخگو باشد. اما با این حال برخی از مردم هنوز هم شناخت خوبی نسبت به این برند و تولیداتش ندارند. به همین دلیل در ادامه قصد دارم چند نمونه از بهترین محصولات شیائومی را به همراه مزایای مختلف آن‌ها بررسی کنم.

  1. گوشی موبایل شیائومی مدل Civi

برای شروع بهتر است از گوشی هوشمند آغاز کنیم. کمپانی شیائومی برای تولید گوشی‌های هوشمند از دو نام تجاری جاری Mi و Redmi  برای پسوند محصولاتش استفاده می‌کند. اما این بار با ساخت گوشی موبایل شیائومی مدل Civi پسوند جدیدی برای محصولاتش معرفی کرد. در عین حال از این نام جدید می‌توانید کیفیت و امتیازات نو را دریافت کنید.

این محصول که ابعادی معادل 6.55 اینچ دارد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل تولید شده و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را دارد. بنابراین به‌راحتی می‌توانید انواع تصاویر و ویدئوها را با بالاترین کیفیت و وضوح در نمایش رنگ ثبت و مشاهده کنید.

علاوه بر آن شیائومی برای جلب نظر تمام مخاطبان خود، سعی کرده که این محصول را در رنگ‌های محبوب شامل آبی روشن، مشکی و صورتی ارائه دهد تا سلیقه تمام مشتریان خود را پوشش داده باشد. در عین حال وزن سبک این محصول را باید به امتیازات آن اضافه کرد. این گوشی هوشمند فقط 166 گرم وزن دارد و با همین وزن کم خود شما را به دنیای تکنولوژی‌های نو و جدید می‌برد.

همچنین به دلیل برخورداری از گواهی IP53 به شما اطمینان می‌دهد که گرد و غبار و یا رطوبت به داخل گوشی نفوذ نمی‌کند. زیرا این گواهی اعتبار کیفیت گوشی را در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب تضمین کرده است. این گوشی دو سیم کارته با سیستم اندروید 11-MIUI 12.5 کار می‌کند و از یک پردازنده مرکزی 8 هسته برخوردار است. درنهایت اینکه باید باتری لیتیومی 4500 میلی‌آمپر و سرعت شارژ 55 وات را به قابلیت‌های آن اضافه کرد. بنابراین در 45 دقیقه شارژ گوشی از صفر به 100 می‌رسد.

  • جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop Essential

برند شیائومی در زمینه تولید جارو برقی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop Essential در دسته جاروهای با برس توربو قرار دارد که با استفاده از یک موتور Nidec و باتری 2500 میلی آمپر کار می‌کند.

قدرت مکش این جارو به‌قدری خوب است که برای جمع کردن هر نوع زباله کوچک و بزرگ یا گرد و غبار کافی است. در عین حال این جاروبرقی در همین ابعاد کوچک و جمع و جور خود، ظرفیت و گنجایش بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد و به همین دلیل نیاز به تخلیه سریع زباله‌های آن ندارید. این جاروبرقی کم صدا با سنسورهای متعدد خود قدرت مکش بسیار مطلوبی دارد تا نگران زباله‌ها در خانه نباشید. همچنین باوجود امکانات متفاوت، قیمت آن نسبت به برندهای دیگر چندان زیاد نیست؛ اما در صورتی که دوست دارید این محصول را با قیمت‌های مقرون به‌صرفه‌تر به خانه ببرید می‌توانید از روش خرید قسطی جاروبرقی شیائومی استفاده کنید.

  1. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4s

برند شیائومی در مسیر تولید تلویزیون، انواع مختلفی از آن را به بازار ارائه کرده است. در این میان تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4s یکی از شناخته شده‌ترین سری تلویزیون‌های این برند محسوب می‌شود که در سه نسخه متفاوت به بازار عرضه شده است. برخورداری از سیستم عامل اندروید 9 و قابلیت‌های متفاوت موجب شده که کاربردهای زیادی داشته باشد. علاوه بر آن شما می‌توانید با خرید قسطی تلویزیون شیائومی در این مدل از امکانات مختلفی مانند اتصال به وای فای و بلوتوث، ابعاد بزرگ 65 اینچی و وضوح تصاویر UHD 4Kلذت ببرید

  • ساعت هوشمند آمازفیت GTR3

این محصول شیائومی در رده جدیدترین تولیدات این برند محسوب می‌شود که در سال 2021 به جهان معرفی شد. البته شیائومی تا به امروز ساعت‌های هوشمند آمازفیت زیادی تولید کرده؛ اما این مدل به دلیل برخورداری از صفحه نمایش بزرگ و همچنین طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد خود، قابل توجه است.

در عین حال بدنه این ساعت از متریال آلومینیوم ساخته شده تا در کنار جذابیت، کیفیت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. نمایشگر آن هم از نوع آمولد است که در ابعاد 1.39 اینچی طراحی شده و در کنار آن می‌توانید از رزولوشن بالای ۴۵۴*۴۵۴ پیکسل آن برای دیدن تصاویر واضح‌تر لذت ببرید. درنهایت اینکه باتری به کار رفته روی این ساعت هوشمند قدرت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل تا 24 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد فعالیت می‌کند.

  • مانیتور گیمینگ 34 اینچی شیائومی

شیائومی بعد از تولید انواع تلویزیون، در عرصه تولید نمایشگرهای گیمینگ هم قدم گذاشت و در این زمینه هم توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند. این برند اخیرا از مانیتور گیمینگ  ۳۴ اینچی خود رونمایی کرده که به دلیل داشتن انحنای جذاب در طراحی ظاهری و نرخ تازه سازی تصویر ۱۴۴ هرتزی توجه همه را به سمت خود جلب کرده است.

این نمایشگر گیمینگ شیائومی ابعاد بزرگی دارد و با رزولوشن تصویر ۳۴۴۰*۱۴۴۰ پیکسل یا همان WQHD اراده شده و به همین دلیل که یکی از اقتصادی‌ترین مانیتورهای گیمینگ محسوب می‌شود. علاوه بر آن باید بهره‌مندی از Freesync از شرکت AMD را به قابلیت‌های آن اضافه کرد که وظیفه همگام سازی فریم ریت بین مانیتور و کارت گرافیک را انجام می‌دهد.

کلام آخر

در حال حاضر برند شیائومی یکی از معروف‌ترین‌ها برندها در تولید کالاهای هوشمند محسوب می‌شود. این شرکت با استفاده از دانش روز و خلاقیت تلاش کرده تا در حوزه‌های مختلف محصولات جدیدی تولید کند و نیاز بیشتر مردم را پاسخگو باشد. در عین حال ویژگی ممتاز این برند نسبت به رقبایش، قیمت‌های اقتصادی و مقرون به‌صرفه‌ای است که باعث می‌شوند کیفیت را با قیمت مناسب به خانه ببرید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا