خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل سابق ترامپ علیه او شهادت خواهد داد

وکیل سابق دونالد ترامپ قرار است ماه آینده میلادی در مقابل یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا به صورت علنی به ایراد شهادت در ارتباط با تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه پرونده ارتباط کمیپن ریاست جمهوری ترامپ با روسیه بپردازد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این می‌تواند سرآغاز دور جدید تلاش دموکراتها برای افزایش فشار بر ترامپ و زیر ذربین قرار دادن هر چه بیشتر او از بابت تعارض منافع و ارتباطاتش با روسیه باشد.

کمیته اصلاح ونظارت در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: کوهن در تاریخ ۷ فوریه در مقابل این کمیته درحالی که یک ماه از تسلط دموکراتها بر مجلس نمایندگان آمریکا گذشته است حضور پیدا خواهد کرد.

با وجود آن که دموکراتها می‌گویند این جلسه پرسش وپاسخ  محدود بوده و موجب مداخله در پرونده‌های باز تحقیقات نخواهد شد اما انتظار می‌رود که از یک سری مسائل و اتفاقات مهم پیرامون زندگی شخصی دونالد ترامپ و امور تجاری و مالی او از جمله حق السکوت‌هایی که به خاطر ارتباط جنسی با چند زن پرداخته و همچنین یک معامله املاک پیشنهادی در شهر مسکو پرده برداری کنند.

مایکل کوهن تبدیل به یکی از چهره‌های کلیدی در تحقیقات رابرت مولر از جمله در ارتباط با وجود هماهنگی بالقوه میان کمپین ترامپ و روسیه بوده و در عین حال در تحقیقات دادستان‌های فدرال نیویورک در خصوص نقض قوانین مالی مربوط به کمپینهای انتخاباتی به دلیل حق سکوتهای پرداختی به آن زنان مطرح است.

دادستانهای فدرال می‌گویند : ترامپ شخصا دستور به پرداخت حق سکوتها داده است.

در ارتباط با هر دو تحقیقات مایکل کوهن اقرار به گناهکاری کرده و ماه گذشته میلادی به سه سال زندان هم محکوم شد.

لنی دیویس، یک مشاور مایکل کوهن بعد از اعلام حکم مجازات او گفت، وی قصد دارد شهادت دهد و به صورت علنی هر چیزی را می‌داند اعلام کند.

کوهن روز پنج شنبه در یک بیانیه اعلام کرد دعوت به این شهادت دادن را در راستای نشان دادن تعهدش به همکاری و دادن پاسخ به مردم آمریکا می پذیرد.

کوهن گفت: من مشتاق به برخوداری از فرصت داشتن جایگاهی هستم تا از طریق آن روایتی کامل و معتبر از بابت اتفاقات رخ داده ارائه دهم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا