خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همکاری علمی روسیه و ایران

توافقنامه همکاری بین گروه بین‌المللی صنعتی F۷ از روسیه و یک شرکت ایرانی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، فناوری اولیانوفسک تولید یک آماده سازی ارگانیک کاملاً سازگار با محیط زیست و ایمن را برای تحریک رشد گیاه، بهبود کیفیت و افزایش عملکرد تضمین می‌کند. بنابراین، برای یک بار فرآوری یک هکتار زمین کشاورزی، تنها ۸۰ گرم ماده خشک مورد نیاز است تا عملکرد از ۱۰ درصد به ۳۰ درصد افزایش یابد.

Terragumat راندمان کودهای معدنی را ۲۵ درصد -۴۵ درصد افزایش می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند که به طور کلی هزینه محصولات کشاورزی را ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش یابد.

در همین راستا توافقنامه همکاری بین گروه بین‌المللی صنعتی F۷ از روسیه و یک شرکت ایرانی منعقد شد. این پروژه روسی-ایرانی «دیپلماسی سبز» نام دارد.

«MPG F۷» تحویل و نصب خط، آموزش پرسنل و مشاوره مهندسی و فناوری بیشتر این پروژه را انجام می‌دهد و مواد اولیه تولید ایرانی را نیز تامین می‌کند.

راه اندازی اولین راکتور استخراج محرک رشد مایع Terragumat در ایران برای اوایل سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.Terragumat دومین پروژه نوآوری موفق MPG F۷ در دو سال گذشته است که در منطقه اولیانوفسک توسعه و ثبت شده است.

تاسیسات ULTRAOZONE در روسیه در مناطق مختلف – در سیبری، اورال، قفقاز، منطقه ولگا و جنوب کشور استفاده می‌شود. در خارج از کشور در حال حاضر – در کرواسی و اتریش وجود دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا