خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزئیات جلسه مخالفان استیضاح فرجی دانا

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی از جلسه مخالفان استیضاح وزیر علوم با فرجی‌دانا خبر داد و گفت: در این جلسه وزیر علوم دفاعیاتی از خود ارائه داد و راهکارهای جلوگیری از استیضاح وی بررسی شد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر از جلسه مخالفان استیضاح با وزیر علوم خبر داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جلسه دیروز با حضور 60 نفر از نمایندگان مخالف استیضاح و با مدیریت انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه پیرامون راهکارهای کمک به وزیر علوم برای جلوگیری از استیضاح گفتگو شد.

در جلسه مخالفان استیضاح مقرر شد، نمایندگان برای حمایت از فرجی دانا ثبت نام کنند و پیرامون محورهای استیضاح از وزیر علوم دفاع کنند.

علاوه بر این، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل نیز در خصوص این جلسه گفت: در این جلسه معاون پارلمانی وزیر علوم آمارهای مهمی در مورد برخی وابستگان وزرای دولت گذشته که بورسیه دریافت کرده اند، ارائه داد.

نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: آقای لاریجانی قبل از اعلام وصول استیضاح وزیر علوم خواستار پیگیری جدی تخلفات در پرونده های بورسیه بود.

به گزارش مهر، امروز هیات رئیسه فراکسیون رهروان با وزیر علوم جلسه دارد.

علاوه بر این، هیات رئیسه دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان نیز امروز بعد از ظهر برای اتخاذ تصمیم در مورد رای اعتماد یا عدم اعتماد به وزیر علوم تشکیل جلسه خواهند داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا