خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت حسن آقامیری: حبس تعلیقی و خلع لباس

سید حسن آقامیری سخنران مشهور سالهای اخیر در اینستاگرام خود خبر داده است که به خلع لباس دائم و دو سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای آقامیری نوشته است:

“خلع لباس”
بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و انفردای و…
با شکایت دادستان ویژه ی تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور اقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند
دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند
و خلع لباس دائم
خوب موفق باشید
دعاگوتون هستم.
یا لطیف
سید حسن آقامیری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای اقا میری ….لباس شخصیت نمی اورد شخصیت است که به لباس ارزش می بخشد ……این از نتایج سحراست……

  2. یک نفر هم که حرف حساب میزنه اینطور باهاش برخورد میشه
    اگر میتونید خوب با استدلال حرف هاش رو رد کنید
    این که نشد ازادی بیان

  3. فلسفه وجودی دادگاه ویژه روحانیت برخورد با وجود یکچنین فتنه هايي است. باعث تاسف است که عده ای ساده لوح فریب میخورند و البته این انگیزه را در خود ایجاد میکنند که فردا روزی هم گرفتار منحرفان دیگری شوند. قطعا نگاه با بصیرت و هوشيارانه ای را میطلبد که از فتنه های آخر الزمان مصون بمانیم و از طرف دیگر نگاه ساده لوحانه در بین علما و بعضا برخی آیات عظام نماها نیز بوده و چیز تازه ای نیست. آنچه که درد آور است انحراف طیف مستمعین و رهروان این افکار است. قطعا کسانی که مدتها پای صحبت ایشان بوده اند امر برایشان مشتبه خواهد شد و در صدد دفاع برمیآیند ولی باید بدانیم که طبق آیات قرآن در قبال شنیدنیها و دیدنیهایمان مسوول خواهیم بود.
    حیف است این خیل جوانان شیعه مان، دعا میکنیم که انشا الله غیر از آنهایی که خودشان را به خواب زده اند اسباب هدایت شان فراهم گردد انشا الله.

    1. برای شما متاسفم که … خودت را حسینی میدانی!!!
      به نظر شمایی که ساده لوح نیستی و بسیار هوشیاری، ایا برخورد با هر مخالف و منتقد ، بستن زبانش است یا پاسخ مستدلل و منطقی تا به قول شما جوانان ساده لوح، مثل شما!!!!!هوشیار شوند..
      اصولا عزیز برادر ، در طول تاریخ عقاید انسان ها برخورد … با عقاید و آرای مخالف همینگونه است

    2. فلسفه چنین دادگاهی بر عکس نظر شما برخورد با اختلاس، بی اخلاقی، رانت و غیره باید باشد نه برخورد با اعتراض به این فسادها و رذایل و ابزار برخورد قدرتمندان اهل پست و ثروت با بی قدرتان معترض به ثرئوت انبوه آنها در کنار فقر روزافزون مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا