خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراتر از انتظار است»

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت: تا این لحظه مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراتر از انتظار است.

هوشنگ بازوند در بازدید از شعب اخذ رای شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: در بازدیدی که از چند شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب داشتم، استقبال مردم برای حضور در این مرحله از انتخابات فراتر از تصور بود و این مشارکت و استقبال برای سهیم شدن در تعیین سرنوشت جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه رای مردم به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس است، گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که از رای آنان حراست خواهیم کرد و مجریان و ناظران انتخابات این کار را به دقت انجام خواهند داد.

وی با توصیه رای دهندگان به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: نباید کاری کنیم که حلاوت این حضور مردم در پای صندوق‌های رای با افزایش شیوع کرونا به کام مردم تلخ شود.

بازوند در ادامه به اهمیت مجلس شورای اسلامی و نقش این نهاد در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت خوبی برای توسعه مناطق است و چنانچه هماهنگی بین نمایندگان و مدیران اجرایی وجود داشته باشد می توان از ظرفیت مجلس برای توسعه مناطق بهره خوبی گرفت که خوشبختانه این هماهنگی در استان وجود دارد و  هم نمایندگان و هم مدیران تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت که مشکلات مردم را مرتفع کرده و به سمت توسعه استان پیش برویم.

در استان کرمانشاه انتخابات دور دوم مجلس در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو در حال برگزاری است و از هر کدام از این حوزه های انتخابیه یک نفر راهی مجلس می شود.

783 شعبه اخذ رای در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا