خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی صنعتگر کاشانی به اسحاق جهانگیری

«علی ایمنی» صنعتگر کاشانی که یک ماه پیش ادعاهای او درباره‌ی اختلافات مالی با یک صنعتگر دیگر کاشانی [لینک] با طرح ادعای متقابل وکیل وی [لینک] مواجه شد، یک روز پیش از سفر اسحاق جهانگیری به کاشان در نامه‌ای به شرح ماجرا از نگاه خود پرداخته است.

متن این نامه که نسخه‌ای از آن به انصاف نیوز رونوشت شده است، به همراه تصویر مستندات ارسالی در پی می‌آید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

لَّا یحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَن ظُلِمَ ۚ وَکانَ اللَّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا (سوره نسا- آیه 148)

خداوند دوست ندارد کسی با سخنان خود، بدی‌ها (ی دیگران) را اظهار کند؛ مگر آن کسی که مورد ستم واقع شده باشد. خداوند، شنوا و داناست.

جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور و ریاست ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی

با سلام و عرض ادب و احترام،

پیرو نامه مورخ 27/6/97 به دفتر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص کلیات تخلفات متعدد صورت گرفته توسط شرکت‌های وابسته به آقایان ح.ج و م.ق و اجحاف و ظلم مسلم در حق اینجانب و جمعی از صنعتگران کارآفرین منطقه کاشان و آران و بیدگل، ضمن پوزش از تصدیع اوقات حضرتعالی، با عنایت به اینکه پیرو مصاحبه اینجانب با یکی از رسانه‌های قانونی و معتبر داخلی در خصوص لایه‌های پیدا و پنهان این ماجرا، اتفاقاتی در سیر پرونده موصوف حادث شده است که در صورت صلاحدید نیاز به پیگیری و صدور دستور قاطع مبنی بر شفاف شدن ابعاد این ماجرا و تسریع در مقابله با متخلفان، غارتگران اموال و حامیان ایشان احساس می‌شود که لازم دیدم با عنایت سفر قریب الوقوع جنابعالی به شهرستان کاشان، مباحثی را مطرح نمایم.

از آنجا که وکیل آقای ح.ج و م.ق در مصاحبه‌ای سرشار از اتهام افکنی و دروغ پراکنی، اعتبار و آبروی بنده، خانواده و سایر شاکیان را دستاویزی برای نیل به اهداف خود و ساکت نمودن صدای حق طلبی‌مان نموده است، لازم دیدم این بار نه برای مقابله با قانون گریزی در چهارچوب کلیات این پرونده و دستور تسریع در بررسی و احقاق حقوق مالی همه بستانکاران که برای تشریح بیشتر، شفاف سازی و مقابله با قلب ماهیت و تغییر هویت پرونده و استحاله ماهوی آن، به عنوان احدی از شهروندان نظام اسلامی مطالبی را معروض داشته و مصدع اوقات شما شوم.

وابستگان افراد مورد نظر با انتساب اتهاماتی (از جمله: کلاهبرداری یا بدهکاری، رباخواری، دروغ گویی و شایعه پراکنی) سعی داشته و دارند تا به خیال خام خود در سیر قانونی این پرونده انحراف یا خللی حاصل کنند و از شفاف سازی و باز شدن موضوعات مطرح در بدهی‌های چند صد میلیاردی این پرونده فرار کنند. در این راستا، ضمن تاکید و تکرار ادعای سابق خود مبنی بر میزان چک برگشتی مشارالیه و شرکا و شرکت‌های وابسته به تعداد 2109 فقره و جمعاً به مبلغ 10459778764140 ریال (به شرح پیوست) و همچنین معوقات بانکی به مبالغ 1609271762564 ریال و 12 میلیون یورو اسنادش را نیز به پیوست ایفاد می‌نمایم. (تصویر شماره 1)

اکنون به منظور شفاف شدن هرچه بیشتر ماجرا، در برابر ادعاهای آقای حسین غلامی شیزری وکیل مدافع مشارالیها لازم می‌دانم مستندات بیشتری را منتشر نمایم تا لایه‌های پنهان این ماجرا و اهداف مستتر در پشت پرده این اقدامات را رونمایی کنم و عاجزانه و ملتمسانه تقاضا می‌کنم، به صدای ناله‌های کارآفرینان و صنعتگرانی برسید که بحران اقتصادی تحمیلی در اثر بی تعهدی و فرصت طلبی این افراد به واحدهای صنعتی آنان، هزاران کارگر فعال در واحدهای صنعتی ما را در خطر بیکاری قرار داده است.

پیرو ادعای ایشان مبنی بر عدم فرار از دین توسط موکلانش و عدم انتقال اسناد مالکیت املاک متعلق به خود به غیر، تنها طی یک دست نویس، 19 فقره سند از منزل مسکونی خود (به متراژ 4500 متر مربع) را به نام فرد دیگری نموده است (تصویر شماره 2)

پیرو ادعای ایشان مبنی بر عدم وجود شرکت‌های صوری (یا واگذار شده صوری) و همچنین تکذیب انجام معامله با چک این شرکت‌ها با امضای مشارالیها (در صورتی که حق امضا فرد یا افراد دیگری بوده‌اند) به پیوست تصویر مستندات مرتبط با رد ادعای ایشان (نامه بانک، نمونه امضای نامبردگان در چک بانک‌های مختلف با اسامی متفاوت و…) ارسال می‌شود. (تصویر شماره 3)

پیرو ادعای ایشان مبنی بر کلاهبرداری اینجانب و بدهکاری بنده به موکلانشان، تصاویر مبایعه نامه خرید اموال ایشان، برگ اظهارنامه مبنی بر درخواست عودت چک‌های اینجانب به دلیل عدم امکان انتقال املاک موصوف و قرار داد فسخ معامله و تعهد نامبردگان به عودت چک‌ها به بنده ارسال می‌شود. (تصویر شماره 4)

پیرو ادعای ایشان مبنی بر محکومیت اینجانب در حکم داوری، به اطلاع می‌رساند که داوران درمورد بند 1 و 2 توافق اظهار داشته‌اند که ایشان از انجام تعهداتش مبنی بر استرداد چک‌ها به اینجانب سر باز زده است (به جز مبلغ 69860 از مجموع 1700000 میلیون ریال) و در بند 5 نیز تاکید نموده‌اند که بنده به تعهدات خود عمل کرده‌اند. ضمناً پرونده این رأی داوری در دادگاه مفتوح و در حال سیر مراحل قانونی است. (تصویر شماره 5)

پیرو ادعای ایشان مبنی بر محکومیت اینجانب در انجام معاملات ربوی، تاکنون چنین پرونده‌ای برای اینجانب در محاکم عمومی تشکیل نشده است اما پرونده شماره 961908 در شعبه 6 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کاشان (مورد استناد آقای غلامی شیزری)، در خصوص 6 مورد اتهامات مالی مشارالیها (بر اساس گزارش نهادهای امنیتی) مفتوح است. ضمناً تصاویر مرتبط با قرارداد فروش فرش به آقای ح.ج و به پیوست ارسال می‌شود. (تصویر شماره 6)

(رسید تحویل گرفتن فرش طی بیش از یکسال در 9 زونکن موجود و در صورت لزوم قابل تقدیم است.)

پیرو ادعای ایشان مبنی بر اینکه اینجانب حدود 400 میلیارد ریال اموال شرکت خ را با روش‌های عجیب تملک و به نام اشخاص دیگری کرده‌ام، به استحضار می‌رساند بر اساس بند 5 قرارداد فسخ نامه مورخ 24/11/95، نامبرده متعهد به انتقال املاک مورد ادعا به آقای ر.ج بوده است و طی رسیدی حق هرگونه ادعا و اعتراض را از خود سلب کرده است. (تصویر به پیوست) اما علی رغم اینکه بر اساس اعلام کارشناسی رسمی دادگستری ارزش این املاک فاصله معنی داری با میزان اعلامی دارد، تاکنون از 4 ملک مذکور، 2 ملک همچنان در تصرف نامبرده بوده و حاضر به تحویل نیست. (تصویر شماره 7)

پیرو ادعای ایشان مبنی بر اینکه موکلان ایشان اقداماتی در راستای اسکات بستانکاران خود ندارند به استحضار می‌رساند که تاکنون چند پرونده ضرب، جرح و تخریب مرتبط با ایادی وی در محاکم قضایی تشکیل شده که یکی از آنها منجر به صدور حکم شده است (تصویر شماره 8)

جناب آقای دکتر جهانگیری؛

فارغ از اینکه چگونه شخصی که در دو پرونده مرتبط با پرونده موصوف، وکیل مدافع بنده بوده و از جزییات مباحث و حقیقت ماجرا مطلع است (تصویر شماره 9)، به خود اجازه می‌دهد بر خلاف سوگندش عمل کرده و سخنانی مغرضانه و خلاف واقع ایراد کند (که موجب ضمان قانونی و شرعی است). آنچه که به صورت اجمال بدان اشاره شد، مُشتی نمونه خروار از پرونده‌های عجیب، وابسته و در هم تنیده و متصل به یکدیگر است که به تعبیر معاون سیاسی فرمانداری ویژه کاشان، دارای «کلاف پیچیده‌ای» است و حجمی برابر با «دو ماشین کامیون خاور» دارد. [لینک]

معاون اول محترم رییس جمهور؛

اینجانب در منطقه دارالمؤمنین کاشان، نه تنها به مباحث غیر شرعی و غیر عرفی که وکیل ایشان به بنده منتصب کرده شهره نیستم که می‌توانید با بررسی‌های کارشناسی یا تحقیقات میدانی میزان تقیّد، تعبّد و تدّین بنده و موکل ایشان را به رأی، تفسیر و تشخیص عمومی بگذارید.

ریاست محترم ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی؛

بدهکارانی که تا دیروز از ترس برخورد قانونی و گرفتاری در چنگال قانون، در پی کسب رضایت شاکیان بوده و سعی در رفع مشکلات و پرداخت دیون داشتند، امروز در اثر فرسایشی شدن روند رسیدگی به این پرونده، احساس آرامش کرده و به خیال خام خود چنگال قانون را ضعیف‌تر از جلب «دانه درشت‌ها» یافته‌اند.

از این رو، بر مبنای سخن جاویدان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دستگاه قضایی بدون هیچگونه تبعیضی،‌ اصل را بر برخورد با دانه درشت‌ها قرار دهد» از محضر حضرتعالی درخواست می‌کنم به منظور بررسی دقیق و کارشناسی زوایا و لایه‌های پیدا و پنهان این ماجرای پیچیده، فرامین لازم را در خصوص ارجاع و بررسی این پرونده در «ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» و اعزام کمیته‌ای متشکل از کارشناسان قضایی، امنیتی و اقتصادی به شهر کاشان را صادر فرموده تا ضمن بررسی دقیق ادعاها و مستندات طرفین، این ماجرا سریع‌تر و شفاف‌تر رسیدگی شده تا با هرکسی که مصداق بارز «دانه درشت‌ها» است، برخورد قانونی شود.

برخورد با متخلفینی که می‌توانند مصداقی بارزی باشند بر دستورات سالجاری رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات محترم دولت:

«وقتی کسی تخلف می‌کند برخورد قاطع کنید… در همین شرکت‌های صوری‌ای که درست کردند و آمدند به‌عنوان اینها ارز گرفتند، دستگاه امنیتی باید دنبال کند، فعال باشد، این‌ها را شناسایی کند، برخورد کند با اینها… برخورد جدی بکنید. مردم استقبال می‌کنند از این برخورد… واقعاً با فساد مبارزه بشود… باید برخورد کنیم بعد برخورد را به مردم بگوییم… برخورد قانونی قوی رضایت‌بخش بکنیم، بعد همین را به اطلاع مردم برسانیم، بگوییم این کار اتفاق افتاد؛ این خوب است؛ این درست است.»

أَ لَیسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَهُ وَ یخَوِّفُونَکَ بِالَّذینَ مِنْ دُونِهِ وَ مَنْ یضْلِلِ اللَّهُ فَما لَهُ مِنْ هادٍ (سوره زمر-آیه 36)

مگر خدا کفایت کننده بنده‌اش نیست؟ با این حال آنان تو را از کسانی که جز اویند (معبودانشان) می‌ترسانند. آنان گمراهند و هر که را خدا گمراه کند، هیچ هدایتگری برای او نخواهد بود که او را به راه آورد

ملتمس دعای خیر و دعا گوی همیشگی شما

علی ایمنی

 

رونوشت‌ها:

دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) پیرو نامه قبلی، جهت استحضار و صدور دستور مقتضی به منظور بررسی و اقدامات لازم

حضرت آیت الله دکتر سید محمود علوی، وزیر محترم اطلاعات جهت استحضار و صدور دستور مقتضی به منظور بررسی و اقدامات لازم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان محترم کل کشور جهت استحضار و صدور دستور مقتضی به منظور بررسی و اقدامات لازم

جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی جهت استحضار و صدور دستور مقتضی به منظور بررسی و اقدامات لازم

جناب آقای آوایی وزیر محترم دادگستری جهت استحضار و صدور دستور مقتضی به منظور بررسی و اقدامات لازم

مدیر مسوول محترم پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز جهت استحضار و انتشار (در پاسخ به ادعاهای کذب وکیل مدافع اقایان ح.ج و م.ق)

جوابیه‌ای به نامه‌ی صنعتگر کاشانی به جهانگیری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مدیریت انصاف نیوز
    اینجانبان کارمندان و کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی خاطره کاشان (به تعداد 700 نفر کار گر مستقیم )گواهی مینماییم مدیران این شرکت با تمام توان و تلاش خود توانستند مجموعه را حفظ کرده و کلیه حق و حقوق معوق ما را پرداخت نمایند و مجموعه هم اکنون با 80% ظرفیت تولید و با پشتوانه قوی مواد اولیه با اعتقاد راسخ به تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی مشغول به فعالیت است . هوچی گران توسط خداوند رسوا خواهند شد.
    .
    با تشکر
    کارمندان و کارگران مجموعه ریسندگی و بافندگی خاطره کاشان
    5-عباس قامتی 1
    2 نزادي مجید-8 1262294436 575 مهدي خان
    3 حسنی نصرابادي حمیدرضا-9 6199354397 1643 رضاقلی
    4 ابوالفضلی فینی علیرضا-11 1261821521 85 غلامعلی
    5 جوشقانی علی اصغر-13 385361173 6 عباس
    6 قزاانی کاشانی وحید-17 1263398316 8580 رضا
    حسن 3641 51335409 18-ابوالفضل اعزامی 7
    8 شکاري جعفرابادي محمد-20 1261926315 815 عباس
    9 نیکواختر ولی اله-21 1262331153 854 حسینعلی
    سعیدفرج
    10 حسینی نوش ابادي سید علی-22 1262033942 557 االله
    11 عباسی قزاانی جواد-25 1262676290 5 رضا
    اصغر 893 1262367557 26-میثم صابرطحان 12
    13 یوسفی نوش ابادي سیدحسین-30 1262023556 3584 سیدعلی
    حسین 1028 1261928441 32-جواد گلستانی 14
    حسن 660 3979317961 33-حسین طهماسبی 15
    سیدحسین 20 1263006329 36-سیدامیر آمیرزاده 16
    17 سقازاده جواد-58 1261912942 1213 علی محمد
    18 رجبی فرد مزرعه نو حسین-59 1262388481 1420 علی محمد
    19 پاده بان سیداسماعیل-71 6199888057 3 سیدمسلم
    20 امانتی کاشانی علی اکبر-76 1140754181 997 علی محمد
    21 خادم برزکی سعید-77 1263547362 214 عباس
    غلامعلی 42 1263583792 85-ابوالفضل زارعی 22
    23 اسلامی نیاسري وحید-88 1250021782 1250021782 غلامرضا
    24 قادري فینی رضا-96 1260447510 45743 علی
    25 زارعی فرد حسین-106 1262372781 1416 مرتضی
    26 بنده علی مرقی حسین-110 1261069171 1654 محمد
    حسین 47437 1260464474 111-مهدي دباغ 27
    28 اسدزاده باغی حسین-112 1262313503 12 محمود
    غلامرضا 1693 1262004659 117-محمد صادقی 29
    30 باقریان نصرابادي علی-129 6199351071 1307 ماشاء االله
    سیدمصط
    فی
    31 وطن خواه قمصري سیدمحسن-133 62096141 3064
    32 محمد حسین ابوالفضل-140 1250118204 1250118204 علی
    عباس 112 1262119261 143-علیرضا احمدي 33
    34 خندان برزکی ابوالفضل-144 1262103894 3226 احمد
    35 بنی هاشمی سیدمحسن-162 1262090156 1848 سیدعبداله
    36 جهانی نژاد علی-163 1260610640 10429 عباس
    37 رزاق زاده سیدمحمد-171 1263581811 120 سید ماشااله
    38 منتخبی آراتی مهدي-185 421151102 3203 غلامحسین

    39 ظهیري موخرزارع جواد-195 1261938178 784 محمد
    حسین 730 1260875377 198-محمد نیکوئی 40
    41 احمدي صفت مصطفی-205 3359011228 796 عبدالعلی
    42 صادق ابادي حسین-206 534509312 30 محمد
    عباس 595 1239963793 207-حسین شکیبا 43
    44 حوض سیري هادي-209 1262376572 228 علی
    45 گلی طاهري محمد-211 1263307681 112 حسینعلی
    اصغر 17521777 17521777 218-محمدامین میرباقري 46
    47 قاضی شعرباف علی-228 1260438929 44889 جواد
    48 عباس زاده قزاآنی علی-234 1262669189 16 علیرضا
    49 عباسی نصرآبادي مهدي-239 6199885971 2 عزیزاله
    عباس 2315 384731309 302-حسین ذوالفقارقمی 50
    جواد 183 1262334721 309-سیدمرتضی قهاري 51
    سیدعلی 644 1261631439 310-سیدمحمدعلی امامت 52
    عباس 3942 384858481 332-سعید ذوالفقارقمی 53
    اصغر 3927 1263351794 353-مرتضی خاکپور 54
    55 حیدري دستجردي پیام-365 74980092 4964 ناصر
    عباس 1230040625 1230040625 408-حسنعلی عملی 56
    57 حسن زاده حسن-425 1260452281 46221 علی محمد
    58 رضاپور پشت مشهدي ابوالفضل-427 1262025389 3767 اصغر
    قاسم 893 579498506 443-محمدرضا رحیمی 59
    مصطفی 1 1239899122 477-حسین آقایی 60
    61 ناصري قمصري سیدعلی-515 1262633222 119 سیدیحیی
    اسمعیل 12786 1263440347 548-حامد قربانی 62
    63 غلامحسینی قزاانی امیرحسین-556 1263437664 12518 غلامرضا
    64 راحمی زاده محمدرضا-574 1262012643 2492 احمد
    هاشم 1234 1263324886 580-علی روایی 65
    ابوطالب 1189 5169620926 594-ابراهیم آشوري 66
    67 هاشمی مجرد ابوالفضل-617 1261940156 982 غلامرضا
    68 صابري توکلی هادي-622 1261977807 3072 نعمت اله
    سیدشمس
    الدین
    15463 1263467113 631-سیدمهدي ساداتی 69
    70 قاسمی قالهري زین العابدین-662 579605744 594 قاسم
    سیدباقر 1250011167 1250011167 667-سیدمهدي خورسندپریزاد 71
    72 توکلی نژاد محمدرضا-672 1263464289 15180 غلامعلی
    73 رجایی پور مهدي-673 1262483751 42 محمد
    رضا 1250340160 1250340160 681-امید کریمی 74
    داود 1250112771 1250112771 686-وحید حس 75
    76 زیارتی یزدلی ذوالفقار-700 1261838734 112 عزت اله
    حمیدرضا 1250292689 1250292689 719-امیرحسین هلی 77

    محمدحسی
    ن
    239 1263586716 728-اکبر علی کشاورزي 78
    79 سیدیان مقدم فینی سیدابوالفضل-737 1263565883 754 محمد
    اصغر 1250250099 1250250099 738-سیدحسین بسیج 80
    حسینعلی 1147 1262385751 743-مرتضی نیکواختر 81
    عباس 676 1262329388 754-حسین غلامرضازاده 82
    اصغر 984 1261886305 779-حسین زهره 83
    84 طحان مجرد میثم-782 1262374855 56 جواد
    زین
    العابدین
    1250263999 1250263999 786-حسن رمضانی 85
    منصور 1250279887 1250279887 790-مجتبی فریدونی 86
    اصغر 1250259754 1250259754 793-مجتبی کرباسی 87
    جعفر 51761 80837956 808-امیر انوري 88
    89 عابدي راوندي ابراهیم-843 1263220428 8 حسین
    90 حوض سیري حسینعلی-846 1262335442 255 علی
    محمدابراه
    یم
    324 1263548466 853-سعید برزکی کاردان 91
    92 شیخ محمدي مهدي-867 62484575 2707 محمد
    93 اسماعیلی زاده حمیدرضا-870 1250058708 1250058708 احمد
    عباسعلی 2920 1260641996 883-احمد میرشکاري 94
    نظر 424 4071291729 886-کیانفر رحمتی 95
    96 شادمان فرد حسین-890 1263544568 33 محمدعلی
    عباس 1250132525 1250132525 929-میلاد شکوفه 97
    98 عدنی خمبی سیدجواد-955 1263555497 17 سیدحسین
    99 صادق آبادي علی اصغر-957 520530251 520530251 حسین
    محمدنبی 1056 558534759 967-مجتبی خانی 100
    101 ذبیحی بیدگلی مهدي-988 6199694686 263 جلال
    102 ملکی خمبی علیرضا-1031 1263018289 5 حسن
    علینقی 40 1262491789 1043-امیر محمودزاده 103
    حسین 39 1262490863 1044-الهیار باقري 104
    105 تقی پورنیاسري محسن-1054 1263354181 4166 علی اصغر
    احسان 1250085799 1250085799 1097-میثم قندچی 106
    علی 14378 1263456261 1119-احسان دشتی 107
    علیشاه 463 3379872520 1151-امید محمدي 108
    منصور 1250199700 1250199700 1179-محمدامین بامداد 109
    اصغر 2284 1263500927 1182-سیدحامد بسیج 110
    111 سعادتی برزکی علی-1190 1250331773 1250331773 عباس
    سیدمرتضی 1250564468 1250564468 1244-سیدسینا قهاري 112
    سیدحسین 1250459362 1250459362 1245-سیدوحید جمال 113
    محمد 11524 1263427731 1319-ابراهیم آقابابائی 114
    115 سلمانی زاده حسین-1580 1260467511 47739 علی
    116 برخورداریون محمدي ابوالقاسم-1608 1249472598 252 محمود

    غلامعلی 103 1262492416 1612-مهدي پارسا 117
    118 خالوئی مرقی جابر-1616 1250140791 1250140791 مسلم
    119 حسین پورفینی روح اله-1622 1261023722 4737 عباس
    120 دستمزد بصیر-1624 6199698975 415 حبیب اله
    121 ترکی هرچگانی مجتبی-1652 4610166992 4610166992 محمد
    122 قهاري سه ده حسن-1661 1263038662 51 حسین علی
    123 شیخ پورفینی خلیل-1675 1250198781 1250198781 حسین
    124 علیجانزاده حسن آبادي علی-1694 1250031303 1250031303 جواد
    عباداله 3970004012 3970004012 1707-وحید نانکلی 125
    126 منتخبی آراتی محمد-1712 421352027 166 غلامحسین
    محمدحسی
    ن
    18295 1292336412 1730-سینا باقري 127
    128 مرزبانی علی اکبر-1743 3253298752 1210 ابراهیم
    جلال 709 1261925254 1750-مهدي رستمی 129
    130 فرحان پور محسن-1769 1262025338 3762 هاشم
    131 ترکی مهسا-1770 80269801 45598 ماشاء اله
    132 قادریان ورکانی علی-1783 1250039592 1250039592 حیدر
    133 یوسفی فر حسن-1793 939001810 2679 محمد
    134 زراعتی نصرآبادي محمدمهدي-1828 6190055982 6190055982 محمدرضا
    135 رمضانی کلوري حمید-1833 36461792 2811 کداعلی
    غلامرضا 424 1262075912 1849-محمد سنائی 136
    137 شجري امیرشهاب الدین-1859 1250270359 1250270359 غلامحسین
    138 رمضانی زاده لتحري حمید-1872 1250075599 1250075599 ماشااله
    علی 752 1261908333 1892-سیدمهدي اصغرنژاد 139
    140 آشوري سیاه مرد بهزاد-1895 5160006524 5160006524 ابوطالب
    141 غلام زاده علی اکبر-1904 1262085764 1409 ماشااله
    نصراله 1 3258087148 1913-فردین امجدیان 142
    احمد 38 1261947460 1918-محمود تابش 143
    144 ابراهیمی قمصري ابوالفضل-1919 1261048199 2704 حسینعلی
    145 باغشیخی مفرد حسین-1927 1262359716 108 عباس
    146 معصومی راوندي قاسم-1928 1263476155 16367 محمد
    147 قنبریان حجت اله-1939 1261840178 256 رضا
    148 آشوري سیاهمرد هادي-1949 2620039177 2620039177 ابوطالب
    علی 119 1262298822 1952-غلامرضا هاشمی 149
    150 محافظت کارتجن گوکه عیسی-1955 2730031332 2730031332 اسمعیل
    151 ساعدموچشی امین-1959 3830028482 3830028482 حبیب اله
    حسین 50650 1260496538 1962-مهدي شادروان 152
    153 حیدري راوندي مجتبی-1972 1261213718 2452 ماشااله
    154 رضائی نیاسر نعمت اله-1973 579944875 6 عزت اله
    155 آقاصی زاده غلامحسین-1974 1260861066 2006 اکبراقا

    156 رضازاده سفیده ئی حسین-1975 1189584557 3 علیمرد
    حسین 1211 1261780752 1976-محمد پورشیري 157
    158 باقري میرزا آقا-1979 1262487153 6 عیسی
    159 نشاسته محمدرضا-2015 1263505341 2726 علی آقا
    160 مرادي روح اله-2018 4132485986 806 اسداله
    161 عارضی محمود-2019 1260863336 2234 نعمت اله
    162 حاج برات محمد-2022 1262083419 1174 امیر
    خیراله 2051 1260632709 2033-حسین نوري 163
    حمیدرضا 1250466687 1250466687 2040-محمدرضا ابوزیدي 164
    احمد 1640149147 1640149147 2041-یعقوب فرزانه 165
    166 شیخی میري مراد-2053 4172799825 74 محمد
    عباس 17 1262480019 2075-حمیدرضا صارم 167
    168 رنجبرچشمه آلوچه شاهین-2087 3240584271 3240584271 کرم خدا
    169 رضازاده سفیده ئی محمدمهدي-2089 19783647 19783647 مرتضی
    170 آشوري سیاهمرد مهدي-2096 5169928394 37 ابوطالب
    171 مرشد مرقی هادي-2110 1250009219 1250009219 عباس
    172 حوض سیري مهدي-2111 1262376564 227 علی
    173 ماشااله زاده مصطفی-2112 1261947835 75 محمدعلی
    علی 44 1262455499 2114-حسن کاشانی 174
    175 نوروزي اردشیر-2121 3258004676 22 رحمت اله
    176 رنجبرچشمه آلوچه سهراب-2126 3258500606 9497 کرمخدا
    177 سلمانی زاده امیرحسین-2128 1250513219 1250513219 محسن
    حسین 1250471559 1250471559 2135-علیرضا اصغري 178
    اسداله 1977 1261896173 2142-حسین نسائی 179
    حسین 10332 1260609669 2146-جواد صالحون 180
    181 عابدین زاده نیاسر محمد-2148 1262035791 742 حسن
    182 نمازي قمصري مجید-2157 71443525 6041 عباس
    غلامحسین 4590 1262117526 2158-محمدجواد میدانگاهی 183
    184 علیزاده وشی مجید-2164 51794111 743 ابراهیم
    185 رقومی حمیدرضا-2166 1261966759 1967 علی محمد
    186 شکاري جعفرآبادي روح اله-2172 1261982878 3579 عباس
    187 طراح حسن-2173 1262267056 377 حبیب اله
    188 شاه بالائی محمدرضا-2184 1261992113 439 محسن
    قاسم 1014 579500012 2190-حسین رحیمی 189
    190 زندیه یافت آبادي رضا-2207 1262314895 151 حسین
    191 مشهدي شادیانی علیرضا-2210 74432478 3028 حسین
    192 مرادپور انجیرکی علی محمد-2216 2001650655 2521 غلامعلی
    193 ترکی هرچگانی ابراهیم-2221 4610330539 4610330539 محمد
    194 خیرخواه مرقی حسن-2231 1262990191 44 شهاب

    یداله 1470 1261836480 2234-مهدي قمی 195
    196 امیري معین جواد-2235 3240724960 3240724960 حمزه
    197 حیدري قزاان مرتضی-2239 1263424716 11222 محمود
    198 عزیزي حق احمدعلی-2241 4011673994 33 بابامراد
    199 نوروزي هادي-2251 3259155163 29 رحمت اله
    امراله 13 1263525318 2253-ابوطالب محمدي 200
    201 خوشچهره وندرنئی تورج-2278 3253344924 286 صیدمحمد
    202 شهبازي حاجی آبادي سعید-2287 3256528082 2976 خسرو
    203 شایسته مهر مهدي-2291 1250483158 1250483158 علی محمد
    204 شهرابی زاده محسن-2297 1261769279 63 عباس
    احمد 4600021381 4600021381 2306-ملیکا ترابی 205
    206 زراعت کار علی-2311 1250140978 1250140978 محمدرضا
    207 طحان مرقی محمد-2312 1261070240 1740 حسینعلی
    208 زراعت کار قالهر محسن-2315 579914380 2 شیرعلی
    عباسعلی 1876 579489231 2323-مهدي آقابابائی 209
    210 علی حسینی مصطفی-2324 1262976561 8 اکبر
    211 سلمانی زاده محسن-2326 1261759087 477 علی
    مجید 1250257107 1250257107 2336-علیرضا مهري 212
    213 چراغ بکی زارع حبیب اله-2344 1261847334 971 رحمت اله
    حسین 2207 1263500153 2350-مهدي نوبخت 214
    215 قربان پور محمد جواد-2415 1250179912 1250179912 غلامرضا
    حسن 50432 1260494357 2505-عباس زادسر 216
    217 سرکارفینی حسین-2513 1262998964 205 نعمت اله
    امیرحسین 1250353701 1250353701 2516-محمدصادق مسگري 218
    219 میانه ساز آرانی سعید-2517 1250109450 1250109450 محمدرضا
    220 سیف الهی کمجانی علیرضا-2518 1239916868 1 محمد
    سیدتقی 4880 1261025164 2522-سیدعلیرضا مهندسی 221
    222 کشاورزي سه ده حسین-2523 1263014186 25 ابوالقاسم
    223 قاسمیان لتحري ابوالفضل-2537 1250363187 1250363187 محمد
    مهدي 1250192900 1250192900 2546-امیرحسین کفیل 224
    225 سماقی علی اکبر-2554 1261702336 49 غلامحسین
    226 کاشانی حمید رضا-2555 1250257931 1250257931 حسین
    227 ابراهیمی نصرآبادي محمد-2557 6199880579 54 رمضان
    228 وطن خواه جوشقانی مرتضی-2559 1260753212 2823 محمدعلی
    میرزاعلی 95 1930918712 2562-مهدي نقابدار 229
    غلامرضا 128 1261769929 2564-جواد سنائی 230
    اکبر 291 1260683801 2584-حسین قاسمی 231
    232 نور محمد پور حسن-2588 1250456509 1250456509 حسین
    233 خدابخش دچانی حبیب اله-2590 1189138980 608 عباس

    234 افضلی قهی سیدمهدي-2599 1261264274 391 سید علی
    235 جوان شیر محمد-2601 921398859 921398859 عبود
    236 عظیمی خو علیرضا-2605 1261902645 225 حسین
    237 صمدي فینی رضا-2610 1262960754 75 عزیزاله
    238 فرمانبر بیدگلی وحید-2615 1250044863 1250044863 رضا
    239 قربان پور سعید-2632 1263454100 14162 علی
    240 زارع جعفري رضا-2637 1261846427 881 عباس
    241 اکبر نادي عباس-2639 1250232090 1250232090 مجتبی
    242 باقرزاده فینی مهدي-2640 1263567398 905 ماشااله
    243 یونسی فینی حمید-2644 1262965799 79 محمود
    244 نادري راد مهدي-2653 386559538 10920 محسن
    245 تنباکوکار لتحري مهدي-2666 1260609685 10334 حسینعلی
    مصطفی 135 1263034845 2673-محمدرضا بهشتی 246
    247 عظیمی فخره ابوالفضل-2680 1250382610 1250382610 محمدرضا
    248 شریفی مجتبی-2689 1250474760 1250474760 محمد رضا
    249 امیري حسن آبادي ابوالفضل-2691 1250308003 1250308003 علی آقا
    250 کرباسی زاده مسگر وحید-2697 1250218802 1250218802 محمدرضا
    251 علی پور بهمن-2699 6309801341 16 علی اصغر
    پادار 464 4170459628 2703-اکبر اسدي 252
    اکبر 1250506433 1250506433 2709-مهدي عابدینی 253
    254 موسوي راوندي سید مصطفی-2712 1261214447 2524 علی
    مهدي 3994 1262068304 2718-حسین احترام 255
    256 کریمیان مرقی احمد-2720 1250085640 1250085640 مصطفی
    257 علی بلندي مجتبی-2727 1262011388 2366 حسین
    258 سجاد نسب احمد-2740 5269547996 633 سلمان
    259 شاهیوندي زاهدین-2747 6139956749 63 عین علی
    260 خالقی رضا-2749 4609825678 1 اله وردي
    محمدابراه
    یم
    9915 3258361681 2753-شهاب جزري قبادي 261
    262 باطنی نوش آبادي مهدي-2758 1260488756 49870 عباس
    263 پیشداد جواد-2774 4170365887 873 علی بک
    محمد 13376 1263446248 2778-معین سروي 264
    265 مطهري سید هادي-2781 1263464505 15202 سید احمد
    چراغعلی 135 4219514538 2782-نظامعلی هیبدي 266
    کردمیل 1250056608 1250056608 2783-بهنام عزیزي 267
    268 سیدیان مقدم فینی سیدمهدي-2785 1250181161 1250181161 محمد
    269 ابراهیمیان مقدم فینی حمیدرضا-2804 1263567770 943 محمد
    270 مهرابی مصطفی-2805 386279519 3734 ولی اله
    271 مشهدي پور نوش آبادي حسینعلی-2806 1263420729 10823 احمد
    272 فخره حجت اله-2811 1262481171 1 رضا

    273 ابدالی محمدي رضا-2815 4073399020 2743 کاظم
    274 شهرابی زاده احسان-2820 1261882164 570 حبیب
    275 عبدلی درئی حسن-2824 1263557201 43 علی اکبر
    ابراهیم 1250174317 1250174317 2825-محمد زراعتکار 276
    277 رنجبر چشمه آلوچه شهاب-2827 3259077170 86 کرمخدا
    علیرضا 1250348161 1250348161 2831-حسین مجد 278
    احمد 1250050693 1250050693 2832-حمیدرضا یزدآبادي 279
    280 کوچک کاشانی علی-2839 1250231922 1250231922 حسن
    حسین 3152 1260643719 2845-امیر فخره 281
    سیدعابدین 1250047110 1250047110 2846-سیدمحمود میرزائی 282
    283 رمضانی یوسف علی-2847 936446021 174 محمد
    284 کریمیان مرقی علی اکبر-2858 1263576214 156 مصطفی
    285 حسن زاده حاجیوند یاسین-2859 4210405541 4210405541 میرحسین
    286 موسوي راوندي سیدرضا-2864 1250219973 1250219973 سید علی
    287 اسداالله زاده خارکن جعفر-2865 52763102 4794 اسداله
    حسین 1250184088 1250184088 2866-مصطفی سبزیکار 288
    289 قاضی ماشااله-2873 1263260594 39 علی اکبر
    ناجی 5456 1951064887 2878-فواد عفراوي 290
    291 بارانی حمیدرضا-2884 3979313220 187 علی اصغر
    292 غیاثی نوش ابادي مهدي-2885 1250115655 1250115655 ولی
    علی 618 1260887138 2902-محمود رنجبر 293
    صفر 1250029899 1250029899 2903-ابراهیم زینلی 294
    295 سربند قمصري ابوالفضل-2914 1250298202 1250298202 قربانعلی
    محمدآقا 315 1260702138 2915-حسین اندیشه 296
    297 زیارتی جزئی مهدي-2917 1263029401 7 عباس
    صفرعلی 1972 1260796035 2918-اکبر کاویان 298
    شادعلی 3257 3256907210 2919-مهدي بهرامی 299
    300 بنده خدا حسن آباد محمدرضا-2920 1250388627 1250388627 اصغر
    جهانگیر 31 1159716897 2922-مجید شیاسی 301
    عبدالمحمد 5059 1263363105 2924-امیرحسین هیبتی 302
    303 واردي قمصري احمد-2927 1262380618 632 محمد
    محمدابراه
    یم
    3 3258022593 2937-اکبر علی الفتی 304
    شکري 4160012221 4160012221 2943-علی پیشداد 305
    مصطفی 1250347262 1250347262 2947-مرتضی طوطیان 306
    307 خدابخشی جوینانی عباس-2949 1263333753 2122 اکبر
    میرزا 7014 4073445227 2953-سجاد کاکولوند 308
    غفار 1250157145 1250157145 2960-میثم رشیدي 309
    غلامعلی 138 1260686140 2964-محمد کچوئی 310
    مرتضی 1250424836 1250424836 2967-حمیدرضا آبکار 311

    312 نخلی سیدعلی اصغر-2971 1260418111 42805 سیدعلی
    313 مجرد مزرعه خلف جهانگیر-2973 1670713581 926 اسماعیل
    314 حسینی یزدلی سیدمصطفی-2976 1263408605 9609 فریدون
    315 اسمعیلی مهدي-2978 570035368 570035368 فضل اله
    316 زارعی مرقی ناصر-2979 1263394000 8149 حسین
    317 خسرویان همامی اسماعیل-2988 6209407854 2853 عزیزقلی
    رضا 69 4011880426 2991-عباس مرادي 318
    محمد 1250616085 1250616085 2995-حمید سماقی 319
    فرهاد 3242406834 3242406834 3048-آرمان حقی 320
    321 عیسی وندزیبائی مهدي-3075 2002871604 25 امیرحسین
    322 زیارتی جزئی محمدرضا-3076 1263551297 43 منصور
    323 مولائی مرقی محمدرضا-3077 1250353289 1250353289 عباس
    324 عارف مهدي-4006 1262000531 1281 علی آقا
    حسین 198 6199720679 4009-زینب اسمعیلی 325
    عباس 1250471028 1250471028 4012-رضا قامتی 326
    سلیمان 1250009197 1250009197 4023-آرمین صالحی 327
    328 رسولی وادقانی رامین-4024 1250382211 1250382211 محمد
    اسماعیل 1250549043 1250549043 4025-حجت تعظیمی 329
    محمد 73 1261838343 4026-مهدي صائمی 330
    331 شاه بالائی سجاد-4034 1250488850 1250488850 محسن
    لطفعلی 3089 1260643085 4035-امیر فلاحیان 332
    10 1263029434 4036-محمدحسین جزئی زیارتی 333
    احمد 370041194 370041194 4041-مجید ترکی 334
    335 قاسمی قاسموند روزبه-4042 1740107861 1740107861 علی حسین
    مرتضی 124 3256272002 4048-عبدالرضا چوپانی 336
    337 خسروي فر علی-4050 1250496349 1250496349 عباس
    338 شهریاري علی اکبر-4058 4011758541 62 حسنعلی
    339 حسن زاده حاجیوند مهرداد-4061 4210658251 4210658251 شاه حسین
    قربان 13815 1880963299 4063-ایمان منجزي 340
    قربان 1641 1882065301 4064-علی منجزي 341
    محمد 5570022627 5570022627 4066-حمید روزبهانی 342
    رضا 2020 1260861201 4071-محمدتقی زارعیان 343
    344 فدعمی زاده مهدي-4073 1989474950 1243 عبدالنبی
    مسیب 3 1262472857 4076-عباس جوینانی 345
    موسی 1708 3256754457 4077-عباس پروینی 346
    347 کریمی امان میلاد-4079 1250244781 1250244781 حمزه
    348 ابراهیم زاده محمد-4089 2001129521 5659 اسد
    349 شوقیان عظیم شعبان علی-4090 3991233061 883 رسول
    عباس 546 1260698769 4105-سعید نوري 350

    351 الطافی ادب فرهاد-4106 4011099724 474 عزیز
    352 رضازاده شعرباف روح اله-4108 1260483241 49322 عباس
    حسن 1250543797 1250543797 4110-امیرحسین عبدالهی 353
    354 محمد حسین امیر حسین-4111 1263414834 10234 علی
    عباس 5560652059 5560652059 4115-ابوالفضل شهباززاده 355
    356 جاسم زاده بحرانی حمید-4117 1263365027 5251 مجید
    357 فروتن نیا سعید-4119 1250352223 1250352223 محمد
    سلمان 1820250733 1820250733 4120-دانیال بطرانی 358
    359 ملک آبادي عباس-4122 1250598771 1250598771 ابوالفضل
    محمدآقا 20 1262913314 4123-حسین جوکارمرقی 360
    361 عیسوندزیبائی مجتبی-4125 1830144499 1830144499 شیخ حسین
    362 فرهادي چنگیزه فرشید-4129 3241417190 3241417190 مرتضی
    363 ثابتی مجردکاشانی محمدمهدي-4130 1250424186 1250424186 احسان اله
    364 ثابت نوش آبادي محمدجواد-4134 1250368456 1250368456 جعفر
    365 کوه سالی برزکی حسن-4137 1262993504 5 محمدعلی
    366 بلبلی زارع علی اصغر-4140 1263446698 13421 نصراله
    قاسم 1250020581 1250020581 4143-محسن باقی 367
    368 براتی ابوزیدآبادي ابوالفضل-4147 1250204917 1250204917 محمد
    محمدرضا 1250516366 1250516366 4151-محمدحسین خدادوست 369
    370 جعفري پشم مهران-4154 4060268951 4060268951 محمود
    371 بوچانی دهلقی سهراب-4158 4969863555 5 مرادحاصل
    372 کرمی گاودانه گداري جعفر-4162 4969965234 86 جمشید
    حسین 1203 1262386314 4163-مهدي نعنائی 373
    بهروز 3055 3256905196 4166-سجاد امیري 374
    375 نیک نام مسعود-4167 1250217441 1250217441 علی محمد
    376 ابراهیمیان مقدم فینی حسین-4170 1261014170 3783 سلطانعلی
    377 جنوبی کاشانی میلاد-4175 1250276111 1250276111 مهران
    مرتضی 1250548241 1250548241 4179-سجاد سدیددست 378
    379 سلیمانیان بیدگلی سعید-4181 1263362664 5015 سلیمان
    380 خوش بخت کلاشمی میلاد-4190 81211457 32854 قربان
    حسن 2667 1260638847 4191-مهدي اخگرابوزیدآبادي 381
    غلامرضا 1250562430 1250562430 4200-محمدامین کدخدائی 382
    حاتم 138 5289961186 4202-امین جوزي 383
    احمد 3213 64896218 4203-بهرام قربانیان 384
    385 صفري فینی مجتبی-4204 1262936470 79 حسن
    حسین 1054 1261848179 4207-حمیدرضا نخی 386
    387 زین الدینی میلاد-4212 1250112011 1250112011 موسی
    محمدعلی 1870032561 1870032561 4215-حمید بهادران 388
    محمدعلی 1354 1261835328 4218-امیر حمیدي 389

    390 مهدوي اصل ابوالفضل-4219 1250374936 1250374936 رضا
    سیدمحمدع
    لی
    1569 1262087368 4220-سیدامیرحسین امامت 391
    حاتم 5280029671 5280029671 4222-پیمان جوزي 392
    393 مجردمزرعه خلفی بهنام-4223 1670717712 1328 اسماعیل
    394 سبزي وند وحید-4228 4133404947 18 گل محمد
    میرزامراد 9 3258118124 4229-کامران امیري 395
    مرتضی 4 1263030599 4230-مصطفی حاجی 396
    397 کرمانشاهی رضا-4231 1250322766 1250322766 علی اصغر
    398 م عبدي عباس-4233 5570015851 5570015851 علی محمد
    یداله 102 2002746397 4236-محمد آذرکیا 399
    حاجعلی 5025 2003294082 4237-محسن عشیري 400
    محمدعلی 1870241010 1870241010 4240-محمدامین صحراکار 401
    402 حسامی زاده سیدمهدي-4242 1270076477 1270076477 سیدرسول
    403 کلیوند حجت اله-4247 4160526659 4160526659 غلامعلی
    عباسعلی 107 4219721274 4250-خدارحم مقدم 404
    405 م عبدي مجتبی-4251 5570048103 5570048103 علی محمد
    406 رضازاده نصرت اله-4255 2003317805 2136 حاجی
    407 شیخ علی پور عبداله-4258 2002708118 2658 مراد
    سیدشمس
    الدین
    1299 1261960076 4261-سیدمهدي عدنی 408
    409 واردي قمصري میلاد-4262 1250393752 1250393752 محمود
    حیدر 4540021893 4540021893 4269-مرتضی عباسی 410
    رحیم 9691 2003227938 4273-هادي عسگري 411
    شکور 3660188360 3660188360 4274-محمد اسدخانی 412
    علی 203 4172855891 4276-امیر نادري 413
    414 افشاري نیا جواد-4277 1261953029 594 احمد
    محمدحسی
    ن 87 3839602904 4278-ابراهیم خزائی 415
    محمدرضا 1250408199 1250408199 4280-مهرداد آریاراد 416
    417 محمدي کالیانی امیر-4281 3240199092 3240199092 کیومرث
    418 بلبلی زارع حسین-4284 1262337951 506 حسن
    رستم 2177 1930823967 4290-کورش قلاوند 419
    420 تیموري زاده ارسلان-4294 4198663270 29653 محمدقلی
    421 صمدیان مقدم سعید-4298 1261873203 2047 حسین
    422 جعفري زاهد ابراهیم-4300 1260494241 50421 حسین
    حسنعلی 4000090879 4000090879 4301-احمدعلی شهریاري 423
    424 یوسفی جزئی مهدي-4302 1250370973 1250370973 حسام
    425 محمدي محسن-4306 3241404528 3241404528 حبیب اله
    426 اسکندري زاد ابراهیم-4308 1972116320 3 علی یار
    حاتم 202 3732558703 4310-بهروز سلطانیان 427
    428 روزي زاده مجاهد-4311 1828227633 471 عزیز

    محمدحسی
    ن
    794 3800554852 4312-مهدي لو خدابنده 429
    محمدابراه
    یم
    3830243510 3830243510 4316-شایان کمشوري دارابی 430
    محمد 306 1261950143 4326-حسین هنرمند 431
    432 باقري م بهمن-4334 5929941661 540 داقر
    433 جلالی روح اله-4339 10397213 10397213 غفار
    صفر 1685 4219632832 4346-کریم ساکی 434
    435 شیخی نوش آبادي ابوالفضل-4353 1250595649 1250595649 محمدرضا
    436 آرمند مهدي-4364 1920257934 1920257934 حاجی مراد
    437 اکبري صادق-4365 1911123483 305 علی اصغر
    438 محمودي باریکرسفی علی-4371 1250334535 1250334535 ماشااله
    مرتضی 176 3369825600 4372-کورش مرزبانی 439
    عباس 1250377501 1250377501 4376-حسین اکبري 440
    مسعود 7239 1263384900 4380-سیدامید جمال 441
    442 عینی بهمن-4382 4170593596 399 حسین خان
    حمیدرضا 1250348481 1250348481 4387-سجاد آذر 443
    444 صاحبی لتحري علی-4394 1250405068 1250405068 محمد
    سعید 1250640210 1250640210 4395-علی غفوري 445
    446 تیموري فصیح صادق-4398 4199896430 38 محمدقلی
    رضا 1 4011691968 4399-محمدولی مرادي 447
    448 لطفی ابوزید آبادي بهروز-4401 1263523692 146 صدراله
    احمد 1870316606 1870316606 4402-نسترن رحیمی 449
    450 حسینی مقدم نشلجی سیدغلامرضا-4410 1250417104 1250417104 سیدابراهیم
    451 بیت سیدعبودي سیدعلی-4412 1989754260 1027 سیداسمعیل
    452 حسینوند کوچکی احسان-4415 1990280641 1990280641 ترازو
    کوچک
    علی
    1920185879 1920185879 4419-سجاد رضائی 453
    محمد 4160233491 4160233491 4422-رضا حسینوند 454
    455 عباسی عقیل-4423 1263367259 5474 اله مراد
    صفر 1250029880 1250029880 4424-اسماعیل زینلی 456
    علیرضا 1960118021 1960118021 4428-مهران هزاریان 457
    صفرعلی 11326 4218472130 4432-رضا امیري 458
    عبدالحسین 1900044978 1900044978 4444-فواد رشیدي 459
    نظام 5570058796 5570058796 4446-ابراهیم روزبهانی 460
    461 سرایداري حمیدرضا-4447 1262056918 2855 علی محمد
    قربان 2414 1882401433 4451-امیر منجزي 462
    محمد 1250247251 1250247251 4455-ایمان کلیوند 463
    امیرقلی 1250453607 1250453607 4468-علی شعبانی 464
    محمود 4100 1263353525 4470-عبدالحسین سلیمانی 465
    466 شاد تخسمی بهنام-4472 2580294856 2580294856 محمدعلی
    467 مریمی چکانی محمدرضا-4475 1250633796 1250633796 ابوالفضل

    468 رمضانی ورکانی علی-4476 1263542646 37 حسین
    قاسمعلی 1178 1882478002 4484-مرتضی انصاري 469
    470 میرزازاده حنائی علیرضا-4488 1250562971 1250562971 مهدي
    471 صادقی حدادزواره ابوالفضل-4491 1180001818 1180001818 حسین
    472 حاجی وندغریب محسن-4493 1990333771 1990333771 رمضان
    مهدي 1250672902 1250672902 4494-امیرحسین عابدي 473
    عباس 6190107079 6190107079 4498-محمدرضا دهقانی 474
    برات 1233 1263490425 4504-حمیدرضا گلچهرگان 475
    476 حاجی حسینی ابوالفضل-4512 1262048745 2038 حسن
    محمدرضا 12493 1263437419 4513-اعظم مطهري 477
    478 نوروزي پوریا-4514 3241548228 3241548228 رحمت اله
    قاسم 1250365805 1250365805 4516-نرجس علیمی 479
    محمود 3310136851 3310136851 4517-محمد چهري 480
    قنبرعلی 42 639899242 4519-مهدي امیري 481
    482 عابدي بابازاده سعید-4520 1250586496 1250586496 حسن
    483 مومن زاده اکبر-4525 5920059524 5920059524 چهارشنبه
    484 جمالی جزه محسن-4526 1250110823 1250110823 عباس
    485 مسعودي فینی علی اکبر-4527 1263561942 360 علی محمد
    486 امیري نیاسري سیدمحسن-4528 1262962021 1 سیدمهدي
    علی 1250250447 1250250447 4529-عباس وفائی 487
    488 بزرگی ممتاز امیررضا-4530 1250219256 1250219256 حسین
    489 حسن پورخرمدشتی علی اصغر-4532 1250697921 1250697921 محمدرضا
    احمدعلی 10176 4133288610 4533-هادي رازانی 490
    491 اسکندري مهدي-4535 579938018 11 قدرت اله
    492 زین الدینی مهدي-4536 3258019908 13 سبزعلی
    493 اسفندیاري سامان صادق-4543 4190511927 4190511927 محمدکریم
    494 اخلاقی زاده راوندي علیرضا-4544 1250221579 1250221579 تقی
    495 ابراهیمی ابوالفضل-4546 1260895998 437 علی اکبر
    496 بنی هاشمی کهنگی سیداحمد-4547 1262065879 3751 سیدیوسف
    مجید 1250713919 1250713919 4548-علیرضا شومالی 497
    498 رمضانی راد علیرضا-4549 1250532752 1250532752 حسن
    499 صالحی مطلق محمدجواد-4550 1250346886 1250346886 رحمت اله
    500 عباس زاده محمدرضا-4552 1250438772 1250438772 محمدعلی
    علی 1250385342 1250385342 4553-محمدرضا نوروزي 501
    حسین 9857 3258628092 4554-مسعود شعبانی 502
    عسگر 610 3255900743 4557-پیمان مرادي 503
    مصطفی 981 1261956893 4558-مرتضی بهشتی 504
    علی 3241514196 3241514196 4559-ادریس امیري 505
    506 مصلح درئی محمدحسین-4560 1250587311 1250587311 حسن

    ابوالقاسم 1250433274 1250433274 4561-میلاد معصومی 507
    508 محمدقاسم پیرانی مسعود-4562 1250068193 1250068193 محمد
    509 حسینی گندآبادي امین-4563 3241218368 3241218368 احمدعلی
    510 خیرخواه مرقی محمدرضا-4564 1250743478 1250743478 حسن
    511 محمدزاده جزئی سجاد-4565 1250527503 1250527503 حسین
    حیدر 11206 453359981 4566-سهراب سالارآبادي 512
    513 پهلوانی نوش آبادي علی اصغر-4567 6190074170 6190074170 حسن
    514 رمضانی مقدم محمدي علی اکبر-4568 1250335426 1250335426 مصطفی
    515 نجاتی ورکانی مهدي-4569 1250038987 1250038987 محمدعلی
    516 ابوزیدآبادي باقرآبادي ابوالفضل-4570

    1. لطفاً کامنت روح ا… فدایی رو حذف کنید شامل اطلاعات شخصی هفتصد نفر هست که عواقب خطرناکی واسه این افراد داره و ممکنه از اطلاعاتشون سو استفاده بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا