خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“شورایعالی فضای مجازی جمع‌آوری فیلترشکن ها را تصویب کند”

احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شورای عالی فضای مجازی باید یکی از راه های مقابله با دشمن که همان جمع آوری فیلترشکن ها هستند را انجام دهد.

به گزارش سیتنا، سالک در گفت‌وگو به سخنان اخیرمقام معظم رهبری در رابطه با فضای مجازی و همچنین راهکار مناسب در راستای تحقق این موضوع اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی باید قوانین و مقرراتی را برای حضور نسل جوان در فضای مجازی فراهم کند که این کار را کمیسیون فرهنگی در کار گروه خود انجام داده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده برای تقویت پیام رسان های داخلی و همچنین عدم ورود به حریم خصوصی افراد طرح دوفوریتی دادم که این کار به صورت عادی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی باید بسترحضور جوانان برای مقابله با دشمنان را در فضای مجازی فراهم کند، تصریح کرد: شورای عالی فضای مجازی باید با مصوباتی که می توانند داشته باشند زمینه حضور جوانان را فراهم کند یکی از مهم ترین این مصوبات جمع آوری فیلتر شکن ها است.

نماینده مردم اصفهان در ادامه همین موضوع افزود: باید رقابت با سطح جهانی در فضای مجازی را پیدا کنیم و این ظرفیت در نسل جوان ما وجود دارد و این حرکت را می توانند انجام دهند، کما اینکه از سالیان گذشته جوانان انقلابی وارد این صحنه شدند و این بستر باید سرعت بیشتری پیدا کند تا اینکه زمینه ساز برای پیاده کردن مطالبه رهبر معظم انقلاب باشد.

سالک تاکید کرد: حرکت سایبری در مقابله با لشکر کشی صهیونیست ها  و همچنین آمریکایی ها ضروری است و نیروهای مسلح که مرزبان این کشور هستند باید مرزبان این حرکت هم باشند و جامعه انقلابی کشورمان نیز به این مهم مسلط باشند، خوشبختانه در این موارد حرکت های خوبی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دستگاه های امنیتی و همچنین وزارت ارتباطات باید با تصمیم شورای عالی فضای مجازی یک عزم ملی در راستای مقابله با دشمن انجام دهند، اظهار کرد: تشکیل مدیریت بومی فضای مجازی بر مبنای ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین بیرون آمدن از فضای مجازی بیگانگان باید هدف این نهادها باشند.

وی ادامه داد: لازمه این موضوعات یک حرکت انقلابی است و با هدر دادن وقت هم کار پیش نمی رود و انتظار می رود که دستگاه های تصمیم ساز از قبیل شورای عالی فضای مجازی و کمیته های زیر مجموعه آن با سرعت بیشتری به صحنه بیایند.

نماینده مردم اصفهان به اشاره به اینکه نباید از فضای مجازی غافل شویم، تصریح کردیم: دور کردن جوانان از اعتقادات انقلابی هدف اصلی دشمنان است و آنها برای براندازی نظام به تعبیر افکار خودشان تلاش می کنند و ما نباید غافل باشیم چرا که فضای مجازی قدرت بسیار زیادی دارد.

سالک افزود:این القائاتی که در زمینه های مختلف در فضای مجازی از سوی دشمن بوجود می آید مصیبت هایی را  برای خانواده ها بوجود می آورد؛لذا فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی استفاده از ظرفیت های بسیار عالی جوانان ما در این عرصه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا