خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت لغو هفته فیلم لهستان در ایران چه بود؟

پیرو مکاتبه گروه هنر و تجربه با دبیر شورای بین‎الملل سینمای ایران درباره‌ی به تعویق افتادن برگزاری هفته فیلم لهستان به دلیل سیاست‌های استکبار جهانی، برپایی این رویداد هنری لغو شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از گروه هنر و تجربه، به دنبال انتخاب لهستان به‌عنوان میزبان برگزاری یک کنفرانس ضد ایرانی توسط آمریکا، گروه سینمایی هنروتجربه هفته فیلم لهستان را لغو کرد.

انتخاب لهستان برای برگزاری این کنفرانس با واکنش مسئولان ایرانی مواجه شد و حسین انتظامی، سرپرست سازمان سینمایی نیز از لغو هفته فیلم لهستان خبر داد و در توئیتر خود نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.

حسین انتظامی در متن توییتی که امروز، یکشنبه ۲۳ دی منتشر کرده، نوشته است:«ایرانی، اقوام و ملل مختلف به ویژه لهستانی‌ها را در شرایط سخت با آغوش باز میزبانی کرده است. میهمان که حرمت میزبان را نگاه ندارد نمی‌تواند انتظار داشته باشد به میهمانی خود ادامه دهد. به پاس عزت ایران و ایرانی، برگزاری هفته فیلم لهستان در تهران موکول به رفتار مناسب ورشو خواهد شد.»

مقرر بود هفته فیلم لهستان در گروه هنر و تجربه از تاریخ 4 تا 10 اسفند ماه در شهرهای تهران ،اصفهان،شیراز ،مشهد به دبیری صانعی مقدم  برگزار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا