خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشت سکانس از حاشیه حضور معصومه ابتکار در برنامه تلویزیونی

برنامه ی تلویزیونی «حالا خورشید» هشت سکانس از حاشیه ی حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در این برنامه را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده؛ به این شرح:
1.
به رسم حضور هر شخصیت سیاسی در یک برنامه، تیم حفاظت معصومه ابتکار یک ساعت پیش از حضور خودش وارد استودیو برنامه شد.
..
هیچ جای نگرانی نبود، جز برف های یخ زده مقابل درب ورودی که شاید باعث سر خوردن مهمان برنامه میشد.

2.

خلف وعده سهوی هفته پیش خانم ابتکار برای حضور در “حالا خورشید” سبب شد که این بار، درست راس ساعت 8، ایشان به همراه مدیر روابط عمومی و مشاورشان وارد محل برنامه شوند.
ابتکار با همان لبخند همیشگی اش با تک تک حاضران سلام و احوالپرسی کرد و به سمت اتاق گریم رفت.
..
3.
بعد از نشستن روی صندلی گریم رو به عکاس برنامه گفت:” اینجا عکس نگیرید لطفا. آمدم بیرون برای هر تعداد عکس که خواستید در خدمتم!”
..
4.
چند دقیقه ای به شروع گفتگو مانده بود که درخواست یکی از عوامل برای صحبت با دوربین اینستاگرام برنامه را با کمال میل پذیرفت و به پرسشی درباره سبک پوشش و حجابش جواب داد.
..
5.
فریبا ابتهاج که بیست سالی است همراه همیشگی معصومه ابتکار است او را به سمت استودیو برنامه هدایت می کند و پیش از ورود پالتوی ابتکار را میگیرد تا او در گفتگو راحت تر باشد و خودش هم در فضای سرد بیرون استودیو گرم تر!
..
6.
احوالپرسی گرم رضا رشیدپور با خانم ابتکار به این جمله خبری ختم شد که، یک بالگرد در دریای خزر سقوط کرده و هرچهار سرنشین آن به شهادت رسیدند.
خبری که ناراحتی ابتکار را در پی داشت و اولین واکنشش این بود که” عجب ماه صفری شد”
..
7.
گفتگوی ریتم دار و چالشی رشیدپور با رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، گوش های حاضران را برای شنیدن پاسخ های ابتکار تیز کرده بود.
شغل همسر معصومه ابتکار و تحصیل فرزندش در آمریکا، پرسش هایی بود که واکنش خاص او را به همراه داشت.
ابتکار در پاسخ به این سوال که مگر آمریکا فقط برای مردم بد است و چرا فرزندان اکثر مسئولان تحصیلاتشان را در این کشور انجام داده اند، [با شوخی] گفت: از این بدتر! من پدرم هم در امریکا تحصیل کرده و خودم هم تا 6 سالگی در ابن کشور زندگی کرده ام.
..
اصرارهای رضا رشیدپور برای گرفتن جواب این سوال که شغل همسر شما دقیقا چیست؟ فقط به این جمله ختم شد که ” ایشان در پروژه های ملی فعالیت می کنند”!
8.

قرار بود زمان این مصاحبه 45 دقیقه باشد که خوش صحبتی ابتکار و پرسش های چالشی و مکرر رشیدپور این زمان را به 60 دقیقه رساند.
معصومه ابتکار هنوز از استودیوی ” حالا خورشید ” بیرون نرفته بود که حرف هایش در این مصاحبه تیتر سایت ها و خبرگزاری ها شده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا