خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«علت مشکلات دانشگاه جهرم عدم حضور رییس است»

به گفته‌ی یکی از دانشجویان دانشگاه دولتی جهرم این دانشگاه به دلیل عدم حضور مستمر رییس دانشگاه دچار مشکلاتی شده است. او می‌گوید که سالن غذاخوری خوابگاه دانشجویی را در محلی به فاصله‌ی 15 کیلومتری تا دانشگاه قرار دادند که هفته‌ی گذشته باعث تجمع در قسمت اداری دانشگاه شد و همچنین امروز 24 دی‌ماه تعدادی از کارمندان برای حق و حقوق خود دست به تجمع زده‌اند و امتحانات در این دانشگاه دچار بی‌نظمی شد.

این دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی اتفاقات رخ داده در این دانشگاه گفت: چند هفته‌ی قبل دانشجویان در زمینه‌ی سلف سرویس غذاخوری در دانشگاه تحصنی داشتند؛ به این دلیل که سلف داخل شهر را که برای دانشجویان خوابگاهی بود تعطیل کرده بودند و گفتند باید به سلف داخل دانشگاه مراجعه کنید که 15 کیلومتر مسافت آن است. این موضوع باعث اعتراض برخی دانشجویان شد و حدود صد دانشجو برای تجمع به قسمت اداری دانشگاه آمدند که سر و صدایی هم به پا شد.

وی افزود: امروز هم کارکنان تجمع کرده بودند که این اتفاق امتحانات ما را هم تحت الشعاع قرار داده بود، دلیل تجمع کارکنان کارت کارانه‌ای (کارتی حاوی مبلغی که هر سه ماه به کارمندان می‌دهند) بود که به بعضی از کارمندان مبلغ یک میلیون و خورده‌ای و به بعضی دیگر صد هزارتومان و یا پنجاه هزارتومان داده بودند، در این تجمع کارمندان عنوان کرده بودند که چرا به کسانی که از اطرافیان مسوولان هستند کارانه‌ی بیشتری داده‌اید. حدود سه ساعت کارکنان تحصن کردند و امتحانات بدون مراقب برگزار شد.

وی در پایان گفت: دلیل این اتفاقات نبود رییس دانشگاه در دانشگاه است، زیرا رییس دانشگاه پروازی است و محل سکونتش در شیراز است؛ فقط هفته‌ای دو روز در دانشگاه حضور دارد و این عدم حضور باعث شده کار از دست آنها در برود. با آنکه دانشگاه جهرم بزرگ است، سه هزار دانشجو، دویست نفر هیات علمی وکارمند دارد و این روزها هم نیاز به ساخت و ساز دارد اما رییس در دانشگاه مستقر نیست و کارها را به معاونان خود سپرده است.

تکذیبیه خبر تجمع در دانشگاه جهرم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا