خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ مشاور احمدی نژاد به ادعاهای آمنه سادت ذبیح پور

علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی یادداشت اخیر آمنه سادات ذبیح پور، گزارشگر جنجالی صداوسیما نوشت:

ماشین تخریب علیه دکتر احمدی نژاد ورود ممنوع می‌رود. در پی افشای طرح ترور دکتر احمدی نژاد و کاهش ضریب وقوع چنین اتفاقی، جریان امنیتی ایستاده در برابر اراده ملت ایران، امکانات خود را در سطح وسیعی برای مشوه ساختن چهره رئیس جمهور سابق در اذهان مردم بسیج کرده است.

خانم آمنه ذبیح پور خبرنگار صدا و سیما، تازه ترین پیاده نظام تحت امر این جریان است که در صفحه اینستاگرام خود، یادداشتی مبتنی برهمان خط تبلیغی- تخریبی را هرچند به صورت ناشیانه به نگارش در آورده است.

مطالب مطرح شده در این یادداشت، مانند سایر ادعاها و اتهامات جریان امنیتی علیه دکتر احمدی نژاد و یاران و همراهان ایشان بسیار سخیف است و ارزش پاسخگویی ندارد اما حیرت انگیز است که چرا نسبت به اتهام وارده از سوی این خانم به دستگاه رهبری مبنی بر استفاده از عوامل سحر و جادو برای خنثی کردن سحر مورد ادعای وی، سکوت اختیار شده و شاهد هیچ عکس العملی نیستیم؟!

انتظار می‌رود با تشدید فضای انتخابات در کشور، جریان قدرت، بیش از گذشته ماشین تخریب علیه دکتر احمدی نژاد را در مناطق ورود ممنوع به حرکت در آورد و به تدریج تعداد دیگری از پیاده نظام خود را بویژه از میان برخی چهره‌های شناخته شده سیاسی و رسانه ای وارد صحنه کند.
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ


یادداشت ذبیح پور

آمنه سادات ذبیح پور در اینستاگرام نوشته بود:

هفت سال خبرنگار حوزه دولت و شخص آقای احمدی نژاد بودم، رکورددار حضور در برنامه‌های او شدم حتی آخرین روز کاری در هلی کوپتر کنار او بودم تا آخرین برنامه‌های او را پوشش دهم.

عملکرد و شخصیت او را در کتابی خواهم گفت. روزی طرفدار سرسخت و حامی عملکرد اقتصادی او بودم اما در این حد بدانید که قدرت و عطش داشتن قدرت این فرد را از خادم ملت به خائن ملت تبدیل کرد.

احمدی نژاد با استقبال بی‌نظیر مردم دچار توهم قدرت شد کسی که برای برگشتن به قدرت تلاش کرد.

و رمال و فالگیر با مشاوره دست راستی‌اش (مشایی) کاری کنند رهبری زود فوت کنند. و برای جادوجنبلی که کردند باید باطل سحری پیدا می‌شد.

این‌ها و چندین اسناد دیگر شاید روزی فاش شود اما فقط بدانید سخنرانی‌های آتشین او نه از سر دلسوزی برای ملت بلکه ولع قدرت و تاثیر هم نشینی با بدان است که چنین فردی را از عرش به فرش کشانده.

قدیمی‌ها مثالی می‌زدند درباره گاو نه من شیر ده که آخر با لگد ظرف پر از شیر را روی زمین می‌ریخت.

بازهم از احمدی نژاد و اطرافیانش خواهم نوشت.

احمدی نژاد خراب شد و حیف شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خانم محترم خبرنگار
    اشتباه شما وبرخی از بزرگان این است که فکر می کردید, ایشان از ابتدا دلسوز ملت و …..
    ایشان از بدو حضور در عرصه سیاسی و اجرایی همین بود,مشایی وبقایی و…. فقط پوششی است, برای رد گم کردن ….
    متاسفانه شما و دیگر عزیزان, برای خلاصی از دست …..گرفتار…….
    تجربه خوبی بود, اگر عبرت بگیریم

    17
    15
  2. یه روز سینه چاک میکردن برای همین فرد با همین منش و روش. امروز شده رفیق بدان و خائن ملت. دست راستش که از سال ۸۴ همراهش بود، ندیدین؟ رمال و فال گیر و این داستان ها مربوط به چه سالیه؟ احیانا سال ۸۸ خبردار نشدین؟ تا که سودای تو ما را به کجا ها نکشد دست بر دامنت ای خسرو شاهان هستیم.

    19
    9
  3. این خانم خبرنگار که درواقع کار اصلی اش کرفتن اعتراف اجباری از متهمان میباشد بعد از این خوش رقصی برای اربابانش درجه ترفیع هم گرفت
    دکتر احمدی‌نژاد حتی برای این بی وجدان هم برکت داشت!!!

    21
    19
  4. چرا از احمدی نژاد میترسید وی را در معرض انتخاب قرار دهید ملت حسابش را کف دستش می‌گذارد

    6
    3
  5. تا بوده این دشمنان و منکران حق بودند که پیامبران را متحمل به جادوگری و ساحری میکردند!!مگر دین ما در برابر سحر و جادو ناتوان است ؟!! این اتهامات احمقانه تنها بیانگر حقانیت احمدی‌نژاد دولت خادم اوست،چرا که اگر دستاویز بهتری برای تخریب داشتند به طور حتم از آن استفاده میکردند، این مطلب باید قابل تامل کسانی باشد که به احمدی‌نژاد اتهام شکایت از رسانه‌ها و جراید را وارد کردند

    5
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا