خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبیه فردی مثل مجید مجیدی

محمد تاجیک، خبرنگار سینمایی و از خبرنگاران سابق ایسنا، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

وقتی که یادداشت تلخ دکتر ابوالفضل فاتح را در سایت انصاف نیوز خواندم [لینک]، خیلی دلم گرفت. دکتر فاتح بنیانگذار خبرگزاری ایسنا و مسوول اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی میرحسین، سالهاست که به دلیل مشکلات و مسائل سال ۸۸، امکان حضور در کشور را ندارد و این خیلی تلخ است. او حتی هنگام فوت پدرش هم نتوانست در ایران حضور داشته باشد و این اتفاقی بسیار تلخ‌تر و غیر قابل هضم‌تر است.

اتفاقاً ابوالفضل فاتح از نظر مسائل اعتقادی و مذهبی و علاقه‌اش به انقلاب و نظام، شبیه فردی مثل مجید مجیدی است و اگر از من بپرسند می‌گویم این دو از نظر اعتقادات مذهبی و علاقه به انقلاب، خیلی با هم تفاوتی ندارند … اتفاقاً آقای فاتح در همان انتخابات ۸۸، یادداشتی نوشته بود و فیلم مجیدی درباره‌ی میرحسین را، فیلمی از جنس رنگ خدا دانسته بود.

جالب است مواضع آقای فاتح در همه‌ی سال‌های پس از ۸۸ نیز دفاع از انقلاب و نظام بوده است … نمی‌دانم این چه تفکری است که نمی‌گذارد ابوالفضل فاتح با همه‌ی خدماتی که به کشور داشته و همه‌ی عشق و علاقه‌ای که به انقلاب داشته، نتواند در وطن خود حضور داشته باشد؟

 

«محمد زمانی‌مهر» هم در شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ایده بسیار هوشمندانه و زیبایی است. ارزش‌های ایرانی، اسلامی و انسانی را در بر می‌گیرد. سالانه هزاران دیدار این گروه از هموطنان در کشورهای همسایه صورت می‌گیره که هزینه‌ی زیادی رو به خانواده‌ی اونها تحمیل میکنه و به اقتصاد سایر کشورها کمک میکنه. [این ایده] قدم مثبتی هم در بحث حقوق بشری هست».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا