خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401 ؛ سوپرکاپ آلمان

بایرن مونیخ و لایپزیش امشب در سوپرکاپ آلمان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401 با ما باشید.

بایرن مونیخ، قهرمان فصل قبل بوندسلیگا، امشب از ساعت 23:00 به وقت ایران در سوپرکاپ آلمان به مصاف لایپزیش می‌رود که بعد از چند سال عملکرد خوب در بوندسلیگا، بالاخره به اولین جام خود رسیده و قهرمان جام حذفی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401

بایرن مونیخ ناگلزمن که سال گذشته تنها بوندسلیگا را جذب کرد و در برابر ویارئال شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد، طبعا نتوانست هواداران را راضی کند. سرمربی جوان آلمانی هم با سحر و جادویی توانسته مالکان خصیص بایرن را به تحول ترکیب تیم راضی کند چراکه بایرن برخلاف همیشه امسال با جذب سادیو مانه،‌ ماتیاس دی‌لیخت، رایان گراونبرخ و نصیر مزروعی عملکردی فراتر از انتظارات داشته است و تیمی مهیچ برای فصل پیش رو تدارک دیده است.

آن‌ها در تور پیش فصل در کشور آمریکا ابتدا دی‌سی یونایتد را با نتیجه 6 بر 2 شکست دادند، اما سپس برابر سیتی قدرتمند پپ با نتیجه 1 بر 0 شکست خوردند.

از سوی دیگر لایپزیش بعد از پیروزی 3 بر 1 برابر ساوتهمپتون، با 5 گل برابر لیورپول تحقیر شد و با توجه به جدایی تنی چند از ستارگانش احتمالا فصل سختی پیش رو دارد. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:00 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401 ؛ سوپرکاپ آلمان
پخش زنده بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401 ؛ سوپرکاپ آلمان

لینک 1: پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و لایپزیش 8 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا