خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آسیب‌دیدگی حمیده عباسعلی جدی است»

سمانه خوش قدم، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران، آسیب دیدگی حمیده عباسعلی را جدی دانست و گفت: به احتمال زیاد با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

خوش قدم در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت حمیده عباسعلی پس از آسیب دیدگی در ثانیه های پایانی دیدار فینال رقابت های کاراته وان اتریش برابر حریف ایتالیایی، اظهار کرد: فکر می کنم آسیب عباسعلی خیلی جدی است و احتمالا رباطش پاره شده است. اصلا وضعیت خوبی ندارد و حتی نمی تواند راه برود.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران افزود: او برای راه رفتن هم مشکل دارد و با کمک دیگران می تواند حرکت کند. از سویی با هواپیما نمی رویم و برای حرکت به سمت فرانکفورت مجبوریم با قطار برویم که همین امر مشکلات او را بیشتر می کند و شرایط او سخت‌تر هم می‌شود.

وی در پایان گفت: قرار است عباسعلی به تهران منتقل شود تا وضعیت دقیق او پس از بررسی های پزشکان مشخص شود. امیدوارم بتوانیم او را هر چه زودتر در تمرینات تیم ملی به همراه داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان ایران پس از صعود به فینال لیگ جهانی کاراته وان اتریش موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شد اما با این آسیب دیدگی حضور او در المپیک با اما و اگرهای زیادی روبرو شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا