خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان: با همدلی و مشارکت ایران را بسازیم

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با مدعیانی که نان به نرخ روز خور و سرخم کن هستند، نمی‌توان کشور را از بحران نجات داد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در جمع دانشجویان دانشگاه سراج اظهار کرد: کسانی که مدعی هستند که می‌توانند کشور را از مشکلات موجود نجات دهند و از بحران درآورند، این گوی و این میدان، آیا مهارت کافی را در این خصوص دارند؟
وی ادامه داد: زمانی این کشور درست خواهد شد که انسان‌هایی آزاده داشته باشیم که توانمندی و مهارت کافی را داشته و در کنار آن بتوانند کار جمعی انجام دهند.
وی احترام به عالمان و دانشمندان یک جامعه را از ضروریات انکارناپذیر دانست و گفت: راه حل برون‌رفت کشور از مشکلات موجود متکی بودن به مهارت، علم و همبستگی است و در غیر این صورت راه به جایی نخواهیم برد.
پزشکیان ادامه داد: با همدلی و مشارکت است که می‌توانیم ایران را بسازیم. مشکل ما این نیست که بگوییم با امریکا می‌جنگیم بلکه مشکل ما این است که ما با خودمان می‌جنگیم و در دام این معضل گرفتار شده‌ایم. ما گفت‌وگو، صحبت کردن و تحمل نظر مخالف را نداریم. امر به معروف و نهی از منکر را در ظواهر ساده می‌بینیم و آن‌چه را که باید ببینیم نمی‌بینیم.
وی با تاکید بر «ضرورت توجه دانشگاه‌ها به کار تیمی» خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید قادر باشند کار تیمی را به دانشجویان یاد دهند و امروز متاسفانه این مهم در دانشگاه‌های ما محقق نمی‌شود. فراموش نکنیم که سیستم و ساختار است که انسان‌ها را رشد می‌دهد و به بالندگی می‌رساند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا