خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ محمد قوچانی به میرمحمود موسوی

کانال تلگرامی باشگاه روزنامه‌نگاران ایران نوشت:

“میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی در یک توئیت اعتراضی امروز به تیتر اول روزنامه سازندگی اعتراض کرد. روزگذشته خبری به نقل از حسین کروبی و سپس میرمحمود موسوی منتشر شد. فحوای خبر این بود که گشایش‌هایی در حصر ایجاد شده است.

اما امروز میرمحمودموسوی در یک توئیت به تیتر روزنامه سازندگی که از تَرَک خوردن حصر نوشته بود اعتراض کرد.

اما آقای میرمحمود موسوی دیروز به خبرگزاری ایرنا چه گفته بود؟ او گفته بود: «اواخر سال گذشته اعلام کردند که خانواده و خواهر و برادرهای آقای موسوی و خانم رهنورد می توانند با آنان دیدار داشته باشند و آنان هم اگر مایل باشند، می توانند به دیدار اقوام (خواهر و برادر) بروند. البته این روند برای مدتی متوقف شد و بعد دوباره به وضعیت گذشته بازگشت. میرحسین موسوی در طول 11 ماه گذشته به خانه هر کدام از خواهرها و برادرهای خود یک بار و فقط به خانه یکی از خواهران دو بار رفته است. »

اگر آنچه میرمحمود موسوی گفته، تَرَک در حصر نیست پس چیست؟ گاه مخالفت خانواده ها با انتشار هر نوع خبر مثبتی شائبه هایی را بوجود می آورد.”

پاسخ محمد قوچانی به میرمحمود موسوی:

“در جواب آقای میرمحمود موسوی فقط میتوانم بگویم ما روزنامه نگاران اصلاح‌طلب برخلاف روزنامه‌نگاران اصولگرا و برانداز،که در داخل یا خارج از کشور مصونیت آهنین دارند،”چوب دو سر نجس” شده‌ایم و چون نه”کاسب حصر” هستیم و نه “کاسب فتنه”،از هر خبری که بوی بهبود از جهان بدهد استقبال میکنیم و به جای دامن زدن به “تضاد” در پی “آشتی” هستیم، از چپ ناسزا می شنویم و از راست هشدار. بررسی کنید که صبح با چه خبری برخاستیم و اکنون با چه واکنش‌هایی بدرقه می‌شویم تا خستگی خبر رسانی دقیق و درست امروز بر تنمان بماند. اما ما روزنامه‌نگاریم و روزی روزگاری نه فقط خبر که تاریخ همین امروز ۲۵ دی ۹۷ را هم باید بنویسیم و ناگفته‌ها را بگوییم.فقط این قدر بدانید که آرزوی ما از بین رفتن همه شکافها و به طور مشخص بازگشت به شرایط قبل از سال ۸۸ است. ما به عنوان کمترین عنصر جبهه اصلاح‌طلبی این راه و روش را در برابر بنیادگرایی و براندازی از سال ۷۶ و حتی قبل از آن ذره ذره بدست اوردیم و در سال ۸۸ یک جا از دست دادیم. و این تیترها بازتاب همین آرزوست که اصلاح‌طلبی که بر سر ایستاده، دوباره روی دو پای خویش بیایستد…”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا