خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علاقه‌ی یک مدیر بازنشسته به خدمت

یکی از مخاطبان انصاف نیوز به نام «عباس» در کامنتی بر خبر «آقای علی عسگری! شأن حکم حکومتی، ابقاء بازنشستگان نیست!» نوشت:

الان دیماه ۹۷ هستیم و با اینکه مقامات عالی با درخواست ادامه فعالیت مدیرکل بازرگانی صداوسیما آقای عباس مهدوی مهر که بیش از ۴ساله که بازنشسته هست مخالفت کردند و ایشون نه جانباز و نه فرزند شهید و نه ایثارگر هستند و مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد رو حین خدمت گرفتند ولی کماکان بعنوان مدیرکل بازرگانی هر روز صبح میاد و …! خیلی زیاد به خدمت کردن هم گاهی مشکوک میزنه… والا… یعنی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد دیگه نداریم واقعا حیف از این نخبه‌ها که برن و یعنی ممکنه اوضاع صداوسیما از اینم بدتر بشه! مگه بدتراز اینم داریم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. همچنان الان دیماه 98 هستیم و آقای عباس مهدوی مهر بازنشسته میزش رو محکم نگهداشته و مدیر کل بازرگانی صدا و سیماست جناب آقای عسکری عزیز و جالبه دم از قانون و شرع و اخلاق میزنن….

  2. با سلام آقای عباس مهدوی مهر که 5سالی هست بازنشسته شده و الانم کرونا که اومده بازم میاد و طلبکارانه پشت میزش میشینه و تمایل و اعتقادی به کار رو سپردن به جوانان نداره و جالبه که مافوقشم نمیدونم چرا بهش نمیگه آقای محترم به اندازه کافی خدمت کردی و بذار بقیه جوانهای این کشور هم دینشون رو ادا کنن و اینقدر عاشق خدمت نباش و بر اندکی به استراحت بازنشستگیت برس.کاش صدا و سیما و رئیس محترمش این فرصت رو به جوانان میداد و به قانون منع بکارگیری بازنشستگان احترام میگذاشت.والا قانون هست و اجرا نکردنش جرم هست البته ظاهرا برای بعضیها توی کشور عزیزمون زیرپا گذاشتن قانون عادی هست مثل آقای عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی صدا و سیمای ایران عزیزمون.
    ممنون از همگی شما

    2
    2
  3. عباس مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی صدا و سیما از زمان ریاست لاریجانی تا الان که جبلی هست مدیرکل بوده و گرچه بازنشسته هم شده ولی توی این کشور کسی پیدا نمیشه که مثل ایشون لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اونم درحین خدمت داشته باشه و چون کاملا مطیع هست و عاشق مدیریت حتما تاوقتی زنده هست توی صداوسیما خدمت به ملت میکنه.البته اگر توی این کشور جوانهای دکتر و ارشد و تحصیلکره و بیکار داشتیم ایشون حتما بصورت واقعی برای بار دوم بازنشسته میشد ولی قحط الرجال شده‌…

  4. جالبه الان که آقای جبلی بجای آقای عسگری اومدن همچنان درسال ۱۴۰۱ جناب آقای عباس مهدوی مهر بازنشسته سال ۱۳۹۴ باهمه انتقادهای همه ملت همچنان مدیرکل بازرگانی و تبلیغات صداو سیما هست.با مدرک لیسانس حسابداری که درحین کار از دانشگاه ازاد بهشون دادن‌.براستی چرا؟؟شاید ایشون از نوابق هستن؟شاید قحط الرجال شده؟شاید دیگه لیسانس حسابداری از دانشگاه ازاد وجود نداره؟شاید بیکار نداریم که ایشون باگذشت۸سال از بازنشستگی هنوزم عاشق خدمت به کشورش هست؟شاید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا