خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتحادیه اروپا خواستار پایان جنگ یمن شد

وبسایت سرویس اقدام خارجی اروپا گزارش داد، هیاتی از نمایندگان اتحادیه اروپا با مشاهده وضعیت اسفبار عدن و حجم جنایت ها علیه مردم غیرمسلح یمنی خواستار پایان یافتن جنگ و خونریزی ها در این کشور شد.

به گزارش ایرنا از وبگاه رسمی اتحادیه اروپا موسوم به European External Action Service، یک هیات اروپایی متشکل از سفیران برخی کشورهای عضو اتحادیه به ریاست ‘ آنتونیو کالفوبویرنا ‘ ایتالیایی برای بررسی چالش‌های فرا روی یمنی ها در زمینه‌های انسانی و امنیتی به شهر عدن واقع در جنوب یمن سفر کرده است.

این هیات اعلام کرد که سفیران اتحادیه اروپا با مشاهده وضع اسفبار مردم غیر مسلح یمن بویژه شهروندان عدن ، بار دیگر پشتیبانی خود را از تلاش های صلح به رهبری سازمان ملل متحد اعلام کرده و از تمام طرفین می خواهد که با ‘ مارتین گریفیث’ نماینده ویژه سازمان ملل همکاری کنند.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلاف عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا