خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لشگر ۴۱۴ نفره صداوسیما در جشنواره فیلم فجر!

کانال تلگرامی “سینما ایده‌آل” نوشت: شبکه تی وی پلاس که به حواشی و جنجال های بی اهمیت سینما می پردازد با ۹ نفر متقاضی پوشش جشنواره فیلم فجر شده. آیا یک فیلمبردار و یک خبرنگار کار آنها را راه نمی انداخت؟ بقیه تحلیل گرند؟!

فهرست آپارات از تعداد کارمندانش پرتعداد تر است! برنامه کافه آپارات چند نفر بیننده دارد که ۳۷ نفر اسم داده؟ این ۳۷ نفر چه نقشی در یک برنامه دارند؟ برنامه های بی اهمیتی مانند پشت صحنه، ژمد، پیاده و پاپ استار را خود سازندگانشان می بینند؟

فیلم نت و بخش “فیلم نت نیوزش” معمای امسال جشنواره فجر است. یک وی او دی که خبرنگارش از عوامل جمع آوری نامه ۴۰ نفره بود و پس از مدتی مشخص شد این فیلم نت نیوز مجوز پایگاه خبری ندارد و به همین دلیل حتی در بخش پایگاه های خبری درخواست کارت جشنواره نکردند! حالا به نظر می رسد در فهرست این وی او دی اتفاقات جالبی افتاده. یکی از اینستاگرامی ها که صفحه اش در فهرست پایگاه های خبری به عنوان فاقد مجوز شناخته شده اینجا نامش در فهرست متقاضیان فیلم نت قرار گرفته آیا این مجموعه تبدیل به پوشش شده؟ در حالی که این وی او دی دیگر برنامه ۳۵ را در حال پخش ندارد فهرست ۱۵ نفره اش قرار است چه نقشی در جشنواره داشته باشند؟ فیلم نت نیوزی که امسال سردمدار حاشیه سازی برای روابط عمومی جشنواره فجر بوده بهتر نیست در قدم اول درباره جزییات فهرست بلندبالایش توضیح دهد؟

سایت تیوال که سایت بلیت فروشی تئاتر است یا برنامه استعدایابی موسیقی قرار است چه فعالیتی در جشنواره فیلم فجر داشته باشند؟

سلام سینما با ۱۸ نفر می خواهد در جشنواره فجر چه کار کند. یک سایت سینمایی که به فرض یک گزارشگر و فیلمبردار هم دارد. بقیه ۱۶ نفر در چه حالند؟

شاید باورتان نشود اما صدا و سیما در مجموع ۴۱۴ نفر را برای پوشش جشنواره فجر معرفی کرده!!!!! انتخابات ریاست جمهوری نیروی کمتری برای پوشش لازم داشت. آیا بر خلاف جوسازی اینستاگرامی ها مشکل دوره های قبل جشنواره بودند یا صدا و سیمایی ها؟!

پرس تی وی با ۱۱ نفر می خواهد جشنواره فجر را پوشش دهد؟ حالا خورشید ۸ نفر برای پوشش می خواهد؟ خبرگزاری صدا و سیما با ۵۲ نفر کمر تمام خبرگزاری های ایران را شکست!! رادیو جوان و فرهنگ در مجموع هر کدام ده نفر برای پوشش جشنواره فجر می خواهند؟ آی فیلم برای پخش اخبار جشنواره فجر بین سریال های تکراری اش ۲۴ نفر لازم دارد؟ دو شبکه عربی الکوثر و العالم ۲۲ نفر برای پوشش عربی جشنواره فجر می خواهند؟!

نام آقازاده ابراهیم حاتمی کیا در فهرست معرفی شده از شبکه پنج چه می کند؟

آیا فهرست رسانه های دیداری و شنیداری راهی برای دور زدن قانون شده، بسیاری از افرادی که رسانه رسمی یا مجوز رسمی نداشتند در این فهرست ها دیده می شوند. پایگاه خبری منظوم که در فهرست پایگاه های خبری بدون مجوز دانسته شده این بار به عنوان رسانه دیداری شنیداری فهرست ۷ نفره داده!

انتشار دو فهرست متقاضی جشنواره فجر برای اولین بار مشکل کاخ جشنواره و سالن رسانه ها را برای همه روشن کرد. به همت روابط عمومی جشنواره فجر، حالا همه می دانند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا