خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش صالحی امیری به اظهارات اخیر کارلوس کی روش

اظهارات رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارنظر اخیر ‘کارلوس کی روش’ سرمربی تیم ملی فوتبال را در ادامه می‌خوانید:

▫️ايشان بايد بدانند كه تيم ملی فوتبال و بازيكنان افتخارآفرین آن متعلق به ملت ايران هستند و وی طبق قرارداد موظف به هدايت فنی اين تيم است و حق هيچ‌گونه اظهارنظر بی‌مورد و مداخله‌گرايانه در امور داخلی كشورمان را ندارد.

▫️كنش‌ها و واكنش‌های داخلی ورزش ايران ارتباطی به ايشان نداشته و ندارد و وی به‌عنوان يک مربی حرفه‌ای بايد بداند كه مردم به‌خوبی می‌دانند رفتارش در جام ملت‌ها و آنهم زمانی كه تيم ملی كشورمان با اقتدار به مرحله بعد صعود كرده حاكی از نوعی عصبانيت نهفته و اقدام شيطنت‌آميز عده‌ای از مخالفان پيروزی‌های ملت ايران است.

▫️فدراسيون فوتبال بايد سرمربی تیم ملی را در چارچوب قرارداد و وظايفش هدايت و مديريت كند. اين وظيفه فدراسيون فوتبال و مسئولان آن است تا در اين شرايط حساس مانع از هرگونه ادبيات غيراخلاقی، توهين‌آميز و مغاير مصالح ملی سرمربی تيم ملی شوند.

▫️باور دارم اين ادبيات سرمربی تیم ملی نوعی باج‌خواهی است كه در صورت عدم كنترل و تكرار می‌تواند عواقب جبران‌ناپذيری به‌همراه داشته باشد.

▫️ملت ايران به‌خوبی می‌دانند که ورزش ايران با همدلی، انسجام و اتحاد حداكثری كه بين اركان آن از جمله وزارت ورزش، كميته ملی المپيک، فدراسيون‌ها، هيئت‌ها، پيشكسوتان، قهرمانان و رسانه‌ها شكل گرفته در مسير توسعه و جهش قرار دارد و بسياری از رشته‌ها از جمله فوتبال، واليبال، كشتی، وزنه‌برداری، تكواندو، كاراته، جودو و… با همين انسجام در دوره مديريتی دكتر سلطانی‌فر می‌روند تا به بهترين عناوين و افتخارات سال‌های اخير خود دست يابند.

▫️در چنین شرایطی، هرگونه رفتار مداخله‌گرايانه در اين فرايند نوعی خيانت به جامعه بزرگ و افتخارآفرين ورزش ايران تلقی می‌گردد.

▫️در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فدراسیون، کادر فنی، بازیکنان، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و همچنين هواداران ميليونی تیم ملی فوتبال که حمايت مادی و معنوی مناسبی را از تيم ملی و سرمربی آن به عمل آورده‌اند، اميد فراوانی داريم كه تيم ملی فوتبال كشورمان با ظرفيت بالايی كه دارد با شايستگی به قهرمانی مقتدارنه اين دوره از جام ملت‌ها دست يابد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا