خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“حضور کمرنگ زنان در ساختار مدیریتی زنگ خطری در مسیر توسعه منابع انسانی است”

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات گفت: میزان مشارکت زنان در جامعه از شاخص های مهم توسعه یافتگی در بین کشورها است و حضور کمرنگ زنان در ساختار مدیریتی کشور، زنگ خطری در مسیر توسعه منابع انسانی است.

به گزارش سیتنا، ناظمی در پنل تخصصی سرمایه انسانی و تحول دیجیتال که در حاشیه چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، با تاکید بر سرمایه انسانی و پتاسیل موجود در این بخش، گفت: تغییرات در جامعه محدود به بخش خاصی نیست و تمام ابعاد را تحت تاثیر قرار می دهد. رمز ایجاد تغییر و تحول پایدار در یک جامعه یا سازمان، مدیریت تضادها و پذیرش رویکردهای متفاوت بین افراد است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران پارامترهای فناوری و استعداد را از ویژگی های مهم در خلاقیت و نوآوری دانست و افزود: برای دستیابی به خلاقیت، تکنولوژی و سرمایه انسانی با استعداد از پارامترهای مورد نیاز است، اما در کنار این دو مقوله ایجاد فضای نوآوری از اولویت های مهم و تاثیر گذار در این عرصه است و این فضا از رهگذر سعی و خطا و قبول اشتباهات و شکست ها حاصل می شود.

ناظمی با انتقاد از تمرکزگرایی و عدم نقدپذیری در مقوله منابع انسانی، گفت: میزان مشارکت زنان در جامعه از شاخص های مهم توسعه یافتگی در بین کشورها است و حضور کمرنگ زنان در ساختار مدیریتی کشور، زنگ خطری در مسیر توسعه منابع انسانی است.

گفتی است؛ چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی به مدت دو روز با موضوع «سرمایه انسانی و تحول دیجیتال (با هدف ادبیات سازی، جریان‌سازی، تبادل تجربیات و دانش در حوزه مدیریت منابع انسانی برگزار شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا