خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکویت حسین دهباشی با شکایت قاضی زاده

حسین دهباشی عضو سابق هیات مدیره منطقه آزاد کیش می‌گوید به خاطر شکایت حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت به حبس محکوم شده است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای دهباشی در توییتر نوشته است که حکم 4 ماه حبس قطعی به خاطر شکایت قاضی زاده هاشمی به اتهام «تشویش اذهان عمومی» در مرحله‌ی تجدیدنظر تایید و به اجرای احکام ابلاغ شده است.

او که یکی از مستندهای تبلیغاتی حسن روحانی در سال 92 را ساخته بود و با روی کار آمدن روحانی به عضویت در هیات مدیره مناطق آزاد درآمد، پس از اختلافاتی با آن دولت به مخالفت با آن می‌پردازد.

دهباشی در توییت خود به جای آوردن نام قاضی زاده هاشمی به عنوان شاکی، از عبارت «دولت، وزارت بهداشت» استفاده کرده و کنایه زده است که «فدای سر شما و انشالله کفاره گناه ناخواسته در تبلیغ اهل نالایق قدرت».

انتهای پیام

 

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این مقامات بقدری عزیز دل مردم هستند که تا بگویی بالای چشمشان ابروست اذهان عمومی مشوش میشود !!

    1
    2
  2. خب حق داره بنده خدا ! مگه كم تقلا كرد براى روحانى ؟! همين نبود كليد رياست جمهورى رو دودستى تقديم روحانى كرد ؟! اگه براى خودش برميداشت يا قايمش ميكرد يا چه ميدونم ؟! به قوم و خويش خودش ميداد چى ؟! كم كمش معاون امريكاى ظريف يا اروپاى شمخانى روى شاخش نبود ؟! ايشون كه از جليلى يا معاونش حسن باقرى يا معاون معاونش دكتر مهدى محمدى چىيزى كم نداره ! اگه اونا در جامعه الصادق فارغ شدن خب اين هم تربيت شده همون دم و دستگاست ! مگه نديديد بعضى از همين جقله ها به اعتبار جامعه الصادق سر از جابلقا و جابلسا درآوردند ؟! آخه كيش هم شد جا ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا