خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست خانواده‌ی علی انصاریان از مردم

به‌نوشته‌ی «ورزش سه»، بیانیه خانواده انصاریان به این شرح است: تشکر از کلیه اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست می‌شود تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.


مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) ضمن تسلیت به خانواده مرحوم انصاریان و جامعه ورزش و هنر کشور گفت: برابر آخرین هماهنگی های بعمل آمده با خانواده علی انصاریان پیکر نامبرده در آغوش پدرش در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، سعید خال ضمن بیان این مطلب گفت: به درخواست جامعه ورزشی کشور، پیشکسوتان و دلسوزان و همچنین توصیه خانواده مرحوم انصاریان و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ جان و سلامت شهروندان از شرکت در مراسم تشییع جنازه و حضور در بهشت زهرا جدا خودداری نمایند.

وی ادامه داد: تنها خواسته خواهر و برادر و داماد آن عزیز از دست رفته آن است که در جهت حفظ سلامتی شهروندان که خواسته و دغدغه علی عزیز بود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در مراسم تدفین خودداری نمایند.

مراسم تدفین با حضور خانواده و جمعی از قهرمانان و وزرشکاران بصورت محدود انجام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا