خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه مجلس: هر اقدامی علیه سپاه را با اقدام متقابل پاسخ می‌دهیم

نمایندگان مجلس در بیانیه ای ضمن حمایت از سپاه پاسداران تاکید کردند: هر اقدامی علیه این نیرو را با اقدام متقابل پاسخ می دهیم.

به گزارش ایرنا، در بخشی از این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز – یکشنبه – مجلس قرائت شد، آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت ایران است و بر اساس اصل 150 قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش بوده و در طول عمر پربرکت خود از جمله هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و کمک مستشاری به دولت ها و ملت های منطقه برای مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بیانیه ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران اعلام کردند: امنیت ملی ملت ایران و نیروهای مسلح آن جزو خطوط قرمز نمایندگان مردم بوده و در صورت اقدامی از سوی رییس جمهوری آمریکا یا هر نهاد دیگر علیه سپاه اقدام متقابلی و با قید دو فوریت انجام خواهیم داد تا هیات حاکمه آمریکا که خود عامل تشکیل و حامی گروه های تروریستی در منطقه بوده اند از اقدام بی جا و احمقانه خود پشیمان شوند.

به گزارش ایرنا، نشریه وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد احتمالا واشنگتن در روز دوشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تروریستی اعلام می کند.

این اولین بار است که کاخ سفید، یک ارگان رسمی وابسته به حکومت یک کشور خارجی را تروریستی اعلام می‌کند.

گفته می شود در بین مقامات ارشد دولت آمریکا برای اعلام این تصمیم، اختلاف‌نظر و دو دستگی وجود دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا