خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس | وقتی مخالف مطب، مطب زد!

راه افتادن مطب دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد در شیراز، مخالفت خود او در دوران وزارت با فعالیت مطلب اعضای هیات علمی را به خاطر آورده است.

یکی از پزشکان شیرازی با ارسال عکسی از تابلوی مطب لنکرانی به انصاف نیوز، نوشت: «دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد که خود در دوران وزارتش طرح تمام وقتی اساتید دانشگاه را ابلاغ کرد و بر اجرای آن به شدت مصر بود و از تاسیس مطب توسط پزشکان عضو هیات علمی ممانعت می‌کرد، به تازگی مطب شخصی خود را در شیراز دایر کرده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سایز تابلو مطبش هم تخلف دارد،نظام پزشکی و دانشگاه اجازه چنین سایز تابلویی را برای هیچ پزشکی نمی دهند و جریمه میکنند
    همچنین تابلو مطب نباید عمود بر ساختمان باشد
    هم اندازه و هم محل و نحوه نصب تابلو ایراد دارد
    اما آیا کسی برخورد خواهد کرد؟؟!!
    بعید می دانم

    12
  2. یکی از همولایتی های قرائتی که کفاش است به او میگوید ، تو خودت به حرفهایی که میزنی عمل میکنی ، پاسخ میدهد که مگر تو همه کفشهایی را میدوزی خودت می پوشی !!

  3. تمام فساد سیستم بهداشتی و درمانی کشور مربوط به ادغام وزارت بهداشت و درمان با علوم پزشکی و جدا کردن دانشگاه علوم پزشکی از وزارت علوم است که پزشکان ومنافع انها را در وزارت مربوطه مسلط و یکه تاز کرد- اکثریت اساتید دانشگاه امروز سهامداران بیمارستان هایی هستند که بیماران را از مراکز دولتی شکار می کنند و بعد از سروته کردن وتکان دادن و خارج کردن اخرین سکه به بیرون پرتاپ می کنند به همین سادگی – کل سیستم پزشکی در انحصار کسب درامد از هرراه ممکن است – زیاد به حرف های ننه من غریبم این ها توجه نکنید

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا