خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«باید ضوابط گزینش را با شرایط روز تطبیق دهیم»

با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان زندان ها، رسول عسگری به عنوان سرپرست هسته گزینش سازمان زندان ها منصوب شد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، دکتر جهانگیر در مراسم معارفه سرپرست هسته گزینش سازمان زندان ها گفت: فرمان تشکیل هسته گزینش اقدامی ارزشمند از سوی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از حریم ادارات و نیروی انسانی بود که باید به نحو شایسته اجرا شود.

وی با بیان اینکه انسان موجودی متغیر و دائما درحال گزینش کردن و گزینش شدن است گفت: ماهیت متغیر انسان ایجاب می کند تا هسته گزینش نیز که یک نظام ارزشمند انتخاب افراد شایسته وصیانت از آن هاست شیوه های انتخاب و نظارت را به روز رسانی نماید.

دکتر جهانگیر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای رسیدن به نگاه حضرت امام(ره) در فلسفه صدور فرمان تشکیل هسته های گزينش باید ضمن آسیب شناسی و توجه به تغییرات جامعه و اجتماع و بهره گیری از شیوه های نوین علمی و مدیریتی، هسته های گزينش را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رئیس سازمان زندان ها افزود: باید ضوابط گزينش را با شرایط روز تطبیق دهیم تا با بهره گیری از ظرفیت های انسانی موجود ضمن نهادینه کردن شایسته سالاری و نخبه گرایی، سلامت اداری و صیانت از نیروی انسانی را که سرمایه ارزشمند هر نظامی است ارتقاء بخشیم.

در پایان این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران سازمان و همچنین اعضای هسته گزينش برگزار شد رئیس سازمان زندان ها ضمن تقدیر از زحمات حسین عادل خواه، حکم سرپرست جدید هسته گزينش سازمان را به وی اهدا نمود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا