خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آرمان ملی: حسن روحانی و همراهان در حال کمک به رئیسی و کابینه؟

آرمان ملی نوشت: حسن روحاني با اينکه ديگر رئيس‌جمهور نيست اما وظيفه خود مي‌داند تا به کمک ارکان مختلف کشور رفته و در همفکري با شماري از اعضاي کابينه‌هاي يازدهم و دوازدهم خود به ارائه راهکارهايي براي حل مشکلات کشور بپردازد. تاکنون چند جلسه برگزار شده و در آخرين جلسه مسائل و مشکلات جاري و موضوعات مهم کشور را مورد بررسي قرار دادند. در اين نشست برخي از وزراي سابق گزارش‌هايي ارائه کردند. دکتر حسن روحاني در ابتداي اين نشست ترور پ حسين صياد خدايي را محکوم و اهداف اين حرکات که از سوي دشمنان انقلاب و ملت انجام مي‌گيرد را ضربه به نظام جمهوري اسلامي ارزيابي کرد و گفت : اين حرکات غير منطقي کور و شکست خورده است. وي شهادت پاسدار مدافع کشور شهيد حسين صياد خدايي را به رهبر معظم انقلاب، همه آحاد ملت شريف ايران، نيروهاي سپاه پاسداران و خانواده عزيز وي تسليت گفت. رئيس دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم همچنين با ابراز تاسف از حادثه ريزش ساختماني در آبادان که منجر به کشته و زخمي شدن تعدادي از هموطنان شد به خانواده‌هاي عزيزان درگذشته تسليت گفت و براي مجروحان نيز آرزوي سلامتي و بهبودي کرد. روحاني همچنين با تبريک سالروز سوم خرداد، سالگرد آزاد سازي خرمشهر، اولويت امروز کشور را ايجاد فضايي براي خروج از تنگناها و مشکلات دانست و گفت : حفظ و تقويت انسجام کشور را مهم‌ترين مساله و اولويت امروز همگان است و ايجاد اختلاف و چنددستگي در کشور فضاي پرتنش سياسي ايجاد مي‌کند و مردم را سرخورده و نگران و ناراحت مي‌کند. وي تاکيد کرد: مردم انتظار اتحاد مسئولان و فعالان سياسي براي رفع مشکلات و پرهيز از اختلاف و دوگانگي را دارند.

لزوم ايجاد اميدآفريني بين مردم

رئيس دولت تدبير و اميد، ايجاد اميدآفريني بين مردم را يک ضرورت ديگر دانست و گفت: پرهيز از اختلاف و ايجاد انسجام بين مردم اميد ايجاد مي‌کند.  روحاني در ادامه گفت : نياز امروز کشور گشايش اقتصادي، رفع عزتمندانه تحريم‌ها و رفع برخي تنگناهاي اقتصادي و ايجاد سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي است. اين ضرورت بايد مورد توجه همه دغدغه‌مندان نظام قرار گيرد. وي تاکيد کرد : رفع عزتمندانه تحريم در مذاکرات موثر از اولويت‌هاي ايجاد گشايش اقتصادي است.

وي اظهار داشت همه ما فارغ از سلايق و ديدگاه‌هاي سياسي و اختلاف نظر‌هاي احتمالي موظفيم که به دولت سيزدهم کمک کنيم. مردم نيز همين انتظار را از ما دارند. از اين منظر دولت دوازدهم کمک به دستگاه اجرايي براي رفع مشکلات را وظيفه خود مي‌داند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا