خرید تور تابستان ایران بوم گردی

و باز هم امیدواری نسبت به آینده مذاکرات

 عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در مجمع عمومی این فراکسیون ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده مذاکرات، میزان پیشرفت گفت و گوها را خوب ارزیابی کرده است.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا، «حسین گروسی» روز سه شنبه پس از جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با ظریف، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: در این جلسه وزیر امور خارجه گزارشی از روند پیشرفت مذاکرات هسته ای به اعضای فراکسیون ارایه کرد.
وی افزود: وزیر امور خارجه با یادآوری حضور کشورهای مختلف در گروه 1+5، خاطر نشان کرد که این مذاکرات با فراز و نشیب هایی همراه بوده است اما روند مذاکرات با توجه به فضاسازی ها و کارشکنی های صهیونیست ها به خوبی پیش می رود.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت که رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان مسیر ایجاد شده برای تعامل با سایر کشورها را با توجه به عقلانیت و منطق جمهوری اسلامی ایران غیر قابل بازگشت دانسته است. گروسی تحولات اخیر در عراق و ظهور گروه های تروریستی در منطقه را از دیگر محورهای گفت و گوی نمایندگان با وزیر امور خارجه برشمرد و تاکید کرد: در این جلسه تاکید شد که گروه های تروریستی به دنبال نا امنی در منطقه هستند اما اعتقاد جمهوری اسلامی ایران بر ایجاد آرامش و ثبات در منطقه است.
وی افزود: نمایندگان شرکت کننده در این جلسه نیز تاکید کردند که نباید پیشرفت های علمی، صنعتی و اقتصادی کشور را به آینده مذاکرات هسته ای گره زد و بهتر است همزمان با پیشبرد مذاکرات، انسجام داخلی را حفظ کرده و به فکر پیشرفت های صنعتی و اقتصادی کشور باشیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا