خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ احمدی نژاد به فتاح: زیر دِین هیچکس نیستم

شب گذشته «پرویز فتاح» رییس بنیاد مستضعفان در برنامه زنده نگاه یک درباره‌ی املاک این بنیاد که در اختیار دیگران است صحبت کرد. در بخشی از این گفت‌وگو فتاح اشاره کرد: آقای احمدی نژاد در حال حاضر با مجوز، در ملکی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در منطقه ولنجک هستند.

به گزارش انصاف نیوز کانال تلگرامی «دولت بهار» در واکنش به اظهارات فتاح نوشت:

بسم الله الرحمن الرحيم

اطلاعيه:

با تبريک عيد سعيد غدير و عطف به مطالبی كه جناب آقای فتاح رئيس محترم بنياد مستضعفان شامگاه هجدهم مرداد ماه جاری در مورد ساختمان محل استقرار اين دفتر در سيمای جمهوری‌اسلامی مطرح كردند، نكات زير را به استحضار مردم شريف می‌رساند:

١- اين دفتر و جناب آقای دكتر احمدی‌نژاد هيچگاه درخواستی برای در اختيار گرفتن ساختمان به بنياد مستضعفان نداده‌اند. اين دفتر همچنين هيچ دخالتي در تعيين يا انتخاب محل مورد نظر كه ساختمانی متروكه بوده و بعداً بازسازی گرديد، نداشته است. محل مذكور در آبانماه ١٣٩٢ با انتخاب و پيشنهاد و دستور رئيس محترم وقت بنياد مستضعفان و با عقد قرارداد در اختيار اين دفتر قرار گرفته است.

٢- اين دفتر به ويژه پس از پيشنهاد سال ١٣٩٦ جناب آقای دكتر احمدی‌نژاد به مقام معظم رهبري دائر بر فروش تمامی أموال بنياد مستضعفان و توزيع آن بين مردم، خصوصاً محرومين، همواره آماده تخليه اين محل بوده است.

٣- طي سال گذشته و با افزايش نجومی قيمت‌ها، اين دفتر ابتدائاً و رأساً پيشنهاد تخليه را به مسئولين بنياد داده است، ليكن از طرف آنان تا كنون هيچ درخواستی حتی تلويحی برای تخليه ارائه نشده است.

٤- با اين حال آمادگی داشته و داريم كه ساختمان مذكور را تخليه نماييم و خواهيم كرد. كافی بود مسئولين مربوطه درخواست خود را مستقيماً به اين دفتر اعلام می‌نمودند.

٥- دكتر احمدی‌نژاد هرگز زير بار دين هيچ فرد، گروه و جريانی نبوده و به لطف الهی نخواهند بود.

از خداوند منان سلامتی، عزت، رفاه و امنيت ملت ايران و همه ملت‌ها را مسألت داريم.

دفتر رئيس‌جمهور نهم و دهم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یعنی پررویی و قاحت این مرد تمامی ندارد ، هفت سال یک ملک ۱۸۰۰ متری در بهترین جای شهر را گرفته باشی و خالی نکرده باشی طلبکار هم باشی ادعا کنی زیر دین هیچ کسی هم نیستی ، مردک وقیح ، اولاً به چه حقی ملک به این بزرگی را گرفتی تو که یک دفتر صدمتری کفایتت می کرد؟ دوماً حتما باید یک نفر لو می داد تا بقیه مردم بفهمند رییس جمهور ساده زیست و پاک دستشون برای رفع و رجوع مشکلات مستضعفان جنوب شهری ملک ۲۰۰میلیاردی در شمالی ترین نقطه تهران را برگزیده است؟ سوماً گیریم راست می گویی و ملک رو نمیخواستی خودشون دادند تو چرا قبول کردی ؟ اینهم مثل حکایت آن ۱۶ میلیارد پولی است که هشت سال پیش از جیب بیت المال یواشکی تو حساب دانشگاه خودت ریختی؟ ، نه پدر جان خودتونید و هفت جد و آبادتون ، …

    3
    5
    1. پرو شما وچد ابادت هستی مردک وقیح اشراف زاده دزد،مردک حق تمام روعسای جهمور هست که یک ملکی دولت در اختیارش قرار بده،حالا احمدی نژاد اقایی کرده میخواد تخلیه کنه به شرطی که فروش ان به مستضعفان برسد نه توجیب اشراف زاده های مثل شما برود

      1
      1
    2. پرو شما وچد ابادت هستی مردک وقیح اشراف زاده دزد،مردک حق تمام روعسای جهمور هست که یک ملکی دولت در اختیارش قرار بده،حالا احمدی نژاد اقایی کرده میخواد تخلیه کنه به شرطی که فروش ان به مستضعفان برسد نه توجیب اشراف زاده های مثل شما برود

      1
      1
  2. با نیت آقای احمدی نژاد کار ندارم و مخصوصا اینکه چرا در دوره ریاستش برای این موضوع اقدامی نکرد، اما حرف ایشان حق است، چرا اموال عمومی در اختیار یک نهاد باشد تا بین افراد خاص بذل و بخشش کند؟ این اموال باید به ملت برگردد.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا