خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله به خودروی نیروی انتظامی در سربندر تروریستی بود؟

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت دو نفر از عوامل گشت کلانتری ۱۳ سربندر ماهشهر در حمله به خودروی نیروی انتظامی توسط افراد ناشناس خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۰۰:۳۵ امروز (۶ بهمن ماه) گشت خودرویی کلانتری ۱۳ بندرامام ماهشهر به سراکیپی ستوان یکم الله نظر صفریو رانندگی سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی‌نسب در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهر بندرامام خمینی در حال گشت‌زنی بود که از پشت و از سمت راننده مورد هدف تیرسلاح جنگی کلاشسرنشینان خودروی پژو خاکستری رنگ قرار گرفت.

وی افزود: در این حادثه سرباز وظیفه به فیض شهادت نائل شد و ستوان یکم صفری جهت مداوا به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر انتقال یافت اما تلاش تیم پزشکی مؤثر نبود و به علت جراحات وارده، او نیز به شهادت رسید.

قاسم‌پور گفت: تلاش همه‌جانبه برای شناسایی و دستگیری عاملین این حادثه ادامه دارد.


معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با اشاره به حمله به خودروی نیروی انتظامی در سربندر اظهار کرد: بامداد امروز یک خودرو به خودروی گشت نیروی انتظامی درسربندر حمله کرد و آن را به رگبار بست که متأسفانه دو مأمور نیروی انتظامی در این حمله به شهادت رسیدند.

وی افزود: یک تیم از استان برای بررسی و شناسایی عوامل این حمله به شهرستان سربندر اعزام شده است و اکنون تروریستی بودن حمله در دست بررسی است.

علی حسین‌زاده تصریح کرد: موضوع این حمله توسط عوامل امنیتی در دست بررسی است و به محض مشخص شدن جزئیات بیشتر این حمله، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا