خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار محرمانه پسرعموی اسد با ولید جنبلاط

یک منبع مسوول مصری از دیدار محرمانه رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان با پسرعموی بشار اسد در مصر خبر داد.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری ارم نیوز، منبع مسوول مصری با اعلام این خبر عنوان داشت ولید جنبلاط، رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان و رهبر اقلیت دروزی در این کشور خواهان برگزاری این دیدار شده و تاکید کرده که این دیدار به صورت محرمانه و بدون حضور رسانه ها صورت گیرد.
به گزارش منابع، جنبلاط با عماد الاسد، پسرعموی بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در این دیدار که در شهر “الاقصر” مصر برگزار شد درخصوص تحولات بحران سوریه، تاثیر آن بر لبنان و تاثیر تغییر موضع جنبلاط نسبت به حمایت از نظام اسد بر طایفه دروزی ها در لبنان بحث و تبادل نظر کردند.
منبع مذکور گزارش داد: آنچه برای جنبلاط مهم است آینده طایفه دروزی ها در سایه تشدید جنگ سوریه و تاثیر آن بر اوضاع سیاسی لبنان، وضعیت این گروه در سوریه و همچنین امکان رسیدن به توافقی برای دستیابی اتباع سوری به برخی حقوق سیاسی و اجتماعی در مقابل اتخاذ مواضعی است که مانع تقسیم سوریه شود.
به گزارش این منبع پسرعموی اسد در قاهره با برخی اعضای ائتلاف مخالفان سوری نیز دیدار و درخصوص لزوم ایجاد راهکار سیاسی برای حل بحران این کشور و کنار گذاشتن راهکار نظامی و همچنین ایجاد راهکارهایی برای حل و فصل اوضاع که مورد توافق طرف های درگیر باشد و به تقسیم سوریه نینجامد، گفت وگو کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا