خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“دلواپس و برانداز به هدف واحد رسیده‌اند”

یک نماینده اصولگرای مجلس می‌گوید: چرا در جامعه انقلابی ایران دلواپس و برانداز به هدف واحد و یکسان رسیده‌اند؟ این خطای بزرگ و استراتژیک است که جامعه ما را تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، جهانبخش محبی نیا در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در توضیح سوالش از وزیر امور خارجه درباره مجموعه اقدامات دیپلماتیک جهت رفع تهدید بین‌المللی در منطقه و سطح جهانی، در این باره اظهار کرد: آقای ظریف! شاید کسانی از شما نفرت داشته باشند، اما زمانی پیروز خواهید شد که آنها بتوانند در شما نفرت ایجاد کنند. پس صبور باشید. البته جای تأسف است که اوضاع و احوال ما این است که این جهان گهواره حیات ما است.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی در خارج از کشور منزوی کردن ایران به عنوان یک هدف دنبال می‌شود. در این وضعیت مکاتبه هشت وزیر با رهبری شکل می‌گیرد.

وی گفت‌: چرا در جامعه انقلابی امام و یادگاری امام که با سکان‌داری رهبری اداره می‌شود، دلواپس و برانداز به هدف واحد و یکسان رسیده است؟ این خطای بزرگ و استراتژیکی است که جامعه را تهدید می‌کند.

به گفته محبی نیا، بخشی از سیاست خارجی در گروگان تفکری است که با دولت غریبه است. روی گردانی از جهان و پنهان کردن سیاست نتیجه‌اش این است که بخشی از جامعه به فساد کشیده می‌شود. به همین دلیل است که نظریه‌پردازان معتقد هستند که عمده مشکلات جامعه ریشه در سیاست دارد.

وی با اشاره به این که ایران با کمک دیپلماسی خارجی توانست از یوغ انگلیس نجات پیدا کرده و اشغال کشور را به پایان برساند، در این باره توضیح داد: بعد از آن قطعنامه ۱۳۹۸ در سازمان ملل و ترک مخاصمه با عراق به وقوع پیوست و سازمان ملل صدام جاه طلب و دیوانه را متجاوز خواند. اکنون به کمک دستگاه خارجی باید گفتمان داخلی به سمت ایجاد رضایت و امیدواری در داخل کشور حرکت کند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که فرهنگ و پیام انقلاب در فضای آرام اشاعه پیدا می‌کند و در این شرایط می‌توان ایرانی خارج از کشور را برای حضور در داخل کشور و سرمایه‌گذاری امیدوار کرد. آقای ظریف! شما مسئول وزارت امور خارجه هستید. اگر شما حرف اول را نزنید و منافع ملت را مساله اول قرار ندهید در محضر خدا در روز قیامت باید پاسخگو باشید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای انقلاب اسلامی آزادی و عدالت در سطح جهان دعا می‌کنیم و به نیروهای دفاعی نیز افتخار می‌کنیم. امیدواریم دست به دست هم همه نهادهای رسمی کشور آزاد باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقا بخدا دیگه ما با این اصطلاحات بازی نمی خوریم : اصلا همه ی ما برانداز، اصلا همه ی ما دلواپس : زیر خط فقر بردیدمون . دلواپس عرضه دار و نخور که بیاره بالای خط فقر ما رو ، روی چشممون. برانداز عرضه دار که نخوره و ما رو از فقر نجات بده ، از این سیرهای مرفه که مردم رو گرسنه و فقیر کردند، بهتره . خلاص .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا