خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس جدید هیئت مدیره استقلال پرسپولیسی است؟!

احمد سعادتمند، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به شایعات درباره‌ی پرسپولیسی بودنش واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، پس از انتصاب احمد سعادتمند به عنوان رئیس هئیت مدیره باشگاه استقلال، پستی از او در صفحات مجازی منتشر شده که او رفتن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفته است. این مسئله باعث شده که شائبه پرسپولیسی‌ بودن او در صفحات مجازی مطرح شود.

سعادتمند در واکنش به این موضوع گفت: در زیر همان پست نوشتم که با وجود استقلالی بودن، خوشحال شدم یک تیم ایرانی به فینال آسیا صعود کرده است. دوستان فکر می‌کنند من پرسپولیسی‌ام، در صورتی که پدرم رئیس هیئت فوتبال نوشهر بود و استقلال در گذشته وقتی به این شهر می‌آمد، مرحوم منصور پورحیدری تیم را به منزل ما می‌آورد. مرحوم پورحیدری اولین نفر در منزل‌مان نماز می‌خواند.

وی با بیان اینکه ریشه خانوادگی او استقلالی است، تصریح کرد: تبریک گفتن به پرسپولیس که گناه ندارد. در زیر همان پست، یک نفر از سؤال کرد که چرا تو که استقلالی هستی، به پرسپولیس تبریک گفتی؟ پاسخ دادم 50 سال است که استقلالی‌ام، اما خوشحالم یک تیم ایرانی به فینال آسیا رفته است. در مقطعی هم بحث مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس مطرح شده بود و پرسپولیسی‌ها گفتند چرا یک استقلالی باید مدیرعامل پرسپولیس شود. من هم پاسخ دادم چه کسی گفته قرار است مدیرعامل پرسپولیس شوم؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به خاطر این موضوع، خودم را درگیر حواشی نمی‌کنم و خیلی هم مهم نیست چه چیزی می‌گویند. دوستان بهتر است کامنت‌ها را نیز بخوانند که اعلام کرده‌ام 50 سال است که استقلالی‌ام.

سعادتمند در پایان گفت: با وجود اینکه منصب‌های زیادی داشتم، ولی امروز خوشحالم که به هیئت مدیره استقلال آمده‌ام و روح پدرم شاد شده است. واقعا تصمیم گرفته‌ام به استقلال کمک کنم. بد نیست دوستان کامنت‌های زیر پست تبریک به پرسپولیس را بخوانند و سپس نظر بدهند. زمان همه چیز را ثابت می‌کند، اما باز هم اعلام می‌کنم که خانواده‌ام و خودم استقلالی دو آتشه هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا