خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل کیوان صمیمی: حتی یک دقیقه زندان برای او سم است

«محمود بهزادی» می‌گوید یک دقیقه زندان هم برای کیوان صمیمی سم است و امروز قرار است به پزشک قانونی برود تا آنها نظر بدهند.

محمود بهزادی، وکیل کیوان صمیمی-فعال ملی-مذهبی- درباره‌ی اینکه احتمال آزاد شدن این فعال سیاسی وجود دارد، به انصاف نیوز گفت: امیدوار هستیم که زودتر آزاد شود. چون براساس صحبت‌هایی که شده است امروز می‌خواهند او را به پزشک قانونی بفرستند تا براساس نظر آنها برای او تصمیم‌گیری شود . دیروز دستور اعزام او را برای امروز (18 آذر) نوشتند.

او افزود: با توجه به اینکه 72 سال سن دارد و قلب او ناراحت است. حتی دیروز در سربالایی دادسرای اوین سه بار ایستاد؛ قلب او دیگر جواب نمی‌دهد. وضعیت خطرناکی دارد و پزشک قانونی هم در جریان است. قرار بود یک‌سری آزمایش‌ها انجام دهد اما چون به کرونا مبتلا شد، دو هفته در بیمارستان قلب بستری بود، آزمایشات را نتوانست انجام ندهد.

او در پایان تاکید کرد: امیدوار هستیم برای و ایشان سریع‌تر تصمیم‌گیری شود تا آقای صمیمی تحت درمان قرار بگیرد. زندانی برای سلامتی او خطرناک است. حتی یک دقیقه زندان برای او سم است.

این فعال سیاسی و سردبیر نشریه ایران فردا دیروز 17 آذرماه در جهت اجرای احکام راهی زندان اوین شد. تشکیل حزب غیرقانونی آزادی مردم ایران، سردبیری نشریه گروهک ایران فردا، بارگذاری مطالبی همسو با شیطان بزرگ در فضای مجازی، سخنرانی و تحریک مخاطبان، حمایت از زندانیان سیاسی و فعالیت در تجمع غیر قانونی» از جمله دلایلی بود که صمیمی مدعی شده بود به استناد آنها محکومیت او اعلام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا